Search
Now showing items 1-3 of 3
Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras "Freyja" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba „Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras „Freyja” piemērs” mērķis ir noskaidrot vai modeles, kuras darbojas vienas modeļu aģentūras ietvaros, sociālajā platformā Instagram savu ...
Dūņu kosmētikas zīmolu "Marence skincare" un "Kemmern" mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Dūņu kosmētikas zīmolu “Marence skincare” un “Kemmern” mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir noskaidrot, kā zīmols “Marence skincare” un “Kemmern” izmanto sociālo tīklu “Instagram” ...
Lietojumprogramma "Instagram" kā mārketinga instruments uzņēmumā HESBURGER produktu virzīšanai patērētāju tirgū
(Latvijas Universitāte, 2023)
Ēdināšanas uzņēmuma izveidotajai videi, ir ļoti liela nozīme potenciālo patērētāju piesaistē un to noturēšanā. Sociālie mediji spēj ietekmēt patērētāja vēlmi apmeklēt konkrētu ēdināšanas iestādi, par to var spriest no ...