• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dūņu kosmētikas zīmolu "Marence skincare" un "Kemmern" mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram

Thumbnail
View/Open
309-83412-Rakste_Madara_mr17046.pdf (1.872Mb)
Author
Rakšte, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Dūņu kosmētikas zīmolu “Marence skincare” un “Kemmern” mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir noskaidrot, kā zīmols “Marence skincare” un “Kemmern” izmanto sociālo tīklu “Instagram” zīmola atpazīstamības veicināšanai un jaunu klientu piesaistei. Darba teorētiskā daļa ietver teoriju par zīmolu, mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un to veidiem un specifiskāk par sociālo tīklu “Instagram”. Pēc iegūtajiem datiem tiek secināts, ka zīmolam “Kemmern” nepieciešams uzlabot mārketinga komunikāciju sociālajā tīklā “Instagram”, jo tas daļēji prot izmantot mārketinga komunikācijas instrumentus, lai veicinātu lielāku auditorijas iesaisti un sasniegtu mārketinga komunikācijas mērķus, savukārt zīmols “Marence skincare” savā darbībā jau izmanto konkrētos mārketinga komunikācijas instrumentus, kas veicina efektīvu mārketinga komunikāciju, lielāku auditorijas iesaisti un pārdošanas apjomus.
 
The Bachelor’s thesis “Marketing communication of the mud cosmetic brand “Marence skincare” and “Kemmern” on the social media Instagram” aims to explore how the brand “Marence skincare” and “Kemmern” uses social network “Instagram” to promote brand awareness and to attract new customers. Theoretical part of the thesis includes theory of brand, marketing, marketing communication, social media and their types and more specifically about social network “Instagram”. Based on the obtained data it is concluded that brand “Kemmern” needs to improve communication on social network “Instagram” because it only partially knows how to use marketing communication tools to promote greater audience involvement and achieve marketing communication goals. The brand “Marence skincare” already uses specific marketing communication tools in their activities that promotes effective marketing communication, greater audience involvement and boosts their sales.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56290
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV