Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorRakšte, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:23Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83412
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56290
dc.description.abstractBakalaura darba “Dūņu kosmētikas zīmolu “Marence skincare” un “Kemmern” mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram” mērķis ir noskaidrot, kā zīmols “Marence skincare” un “Kemmern” izmanto sociālo tīklu “Instagram” zīmola atpazīstamības veicināšanai un jaunu klientu piesaistei. Darba teorētiskā daļa ietver teoriju par zīmolu, mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un to veidiem un specifiskāk par sociālo tīklu “Instagram”. Pēc iegūtajiem datiem tiek secināts, ka zīmolam “Kemmern” nepieciešams uzlabot mārketinga komunikāciju sociālajā tīklā “Instagram”, jo tas daļēji prot izmantot mārketinga komunikācijas instrumentus, lai veicinātu lielāku auditorijas iesaisti un sasniegtu mārketinga komunikācijas mērķus, savukārt zīmols “Marence skincare” savā darbībā jau izmanto konkrētos mārketinga komunikācijas instrumentus, kas veicina efektīvu mārketinga komunikāciju, lielāku auditorijas iesaisti un pārdošanas apjomus.
dc.description.abstractThe Bachelor’s thesis “Marketing communication of the mud cosmetic brand “Marence skincare” and “Kemmern” on the social media Instagram” aims to explore how the brand “Marence skincare” and “Kemmern” uses social network “Instagram” to promote brand awareness and to attract new customers. Theoretical part of the thesis includes theory of brand, marketing, marketing communication, social media and their types and more specifically about social network “Instagram”. Based on the obtained data it is concluded that brand “Kemmern” needs to improve communication on social network “Instagram” because it only partially knows how to use marketing communication tools to promote greater audience involvement and achieve marketing communication goals. The brand “Marence skincare” already uses specific marketing communication tools in their activities that promotes effective marketing communication, greater audience involvement and boosts their sales.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectMārketings
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectInstagram
dc.subjectMarence skincare
dc.titleDūņu kosmētikas zīmolu "Marence skincare" un "Kemmern" mārketinga komunikācija sociālajā tīklā Instagram
dc.title.alternativeMarketing communication of the mud cosmetic brand "Marence skincare" and "Kemmern" on the social media Instagram
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record