Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorPole, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:01:59Z
dc.date.available2020-06-18T01:01:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75218
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50389
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Ieva Pole Bakalaura darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu rudens norišu izpratnes pilnveide pētnieciskā darbībā. Pētījuma mērķis: Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu rudens norišu izpratnes pilnveides iespējas pētnieciskajā darbībā. Pētījuma teorētiskajā daļā: tiek analizētas psihologu, filozofu un pedagogu atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu izpratnes attīstības iespējām pētnieciskajā darbībā. Tiek konstatēts, ka pētnieciskā darbība sekmē izpratnes attīstību. Empīriskajā daļā: tika veikta izmēģinājuma darbība trīs posmos – situācijas konstatācija, pētījuma norise, rezultātu kvalitatīva un kvantitatīvā analīze. Situācijas konstatācijas nolūkā tiek veikta vecāku aptauja. Tika izstrādāti pētnieciskās darbības vērtēšanas kritēriji rudens norišu izpratnes konstatācijai un izpratnes dinamikas noteikšanai . Bakalaura darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 9 tabulas, 3 attēli, secinājumi, priekšlikumi, 37 izmantotās literatūras un avotu saraksts (no tiem 23 svešvalodā), 1 pielikums. Darba apjoms – 50 lapas. Atslēgas vārdi: pirmsskola, vecākais pirmsskolas vecums, rudens norises, izpratne, pētnieciskā darbība.
dc.description.abstractBachelor’s author: Ieva Pole Bachelor’s title: Improvement of comprehension of autumn events in final preschool level children. Bachelor’s objective: Research the improvement of comprehension of autumn events in final preschool children. Theoretical section consists of analysis of psychologists’, philosophers’ and teachers’ findings regarding final preschool level children development potential and its use in research work. Findings show that research promotes development of comprehension. Empirical section consists of experiment in three parts – appraisal of current situation, research, and qualitative and quantitative analysis of the results. Appraisal of current situation is done by surveying parents. The author has developed criteria on which the comprehension of autumn events is evaluated. Bachelor’s structure: introduction, 2 chapters, 9 tables, 3 images, conclusions, proposals, list of sources (37 in total, 23 of them in foreign languages), 1 annex. Number of pages – 50. Key words: preschool, final preschool level, autumn events, comprehension, research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.subjectrudens norises
dc.subjectizpratne
dc.subjectpētnieciskā darbība
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu rudens norišu izpratnes pilnveide pētnieciskā darbībā
dc.title.alternativeImprovement of the comprehension of autumn events in final preschool level children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record