Show simple item record

dc.contributor.advisorSvence, Guna
dc.contributor.authorZariņa-Raiska, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:02Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75293
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50396
dc.description.abstractDarba nosaukums: Bērnu uzvedības problēmas vidējā vecuma pirmsskolas grupā un tās pedagoģiskās korekcijas iespējas. Darba autore: Sindija Zariņa-Raiska Darba zinātniskā vadītāja: Dr.psych Guna Svence Darba saturs: 55 lpp, 7 tabulas, 4 diagrammas, 3 pielikumi un 26 literatūras avoti. Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt literatūras avotus par vidējā vecumposma uzvedības problēmām un pedagoģiskās korekcijas iespējas uzvedības problēmu mazināšanai pirmsskolā. Pētījuma metodes: Teorētiskā - literatūras analīze Empīriskā - pedagoģiskā novērošana Datu statistiskā apkopošana un analīze Ieteikumu izstrāde vecākiem un pedagogiem Teorētiskajā daļā tika analizētas: Bērnu uzvedības problēmas vidējā vecumposmā Vidējā vecumposma raksturojums Pedagoģiskās korekcijas iespējas pirmsskolā Empīriskajā daļā tika veikti pedagoģiskie novērojumi pirmsskolas izglītības iestādē vidējā vecumposma bērnu grupā. Pirmsskolas pedagogu aptauja. Veiktie pētījumi tika attēloti diagrammās. Ieteikumu izstrāde vecākiem un pedagogiem. Apkopojot novērošanas rezultātus tiek secināts, ka bērnu uzvedības problēmas grupā iespējams novērst vai mazināt ja: pedagogs pārzina bērnu vecumposma attīstības un katra bērna individuālās īpatnības ir nodibināts labvēlīgs kontakts ar bērniem tiek noteikti un pārrunāti nevēlamas uzvedības rašanās iemesli pedagogs māca bērnam atpazīt un regulēt savas emocijas tiek izmantotas dažādas metodes un paņēmieni bērnu uzvedības prasmju veidošanā atbilstoši vecumposmam un bērnu interesēm. Atslēgas vārdi: bērnu uzvedības problēmas, vidējais vecumposms, pedagoģiskās korekcijas iespējas, novēršana.
dc.description.abstractTitle of work: Children's behavioral problems in the middle-age preschool group and its pedagogical adjustment options. Author of the job: Sindija Zariņa-Raiska Scientific Head of Work: Dr psych Guna Svence The volume of qualification paper: 55 pages, 7 charts, 4 pictures, 3 appendices, 26 literature sources. The purpose of the qualification work is: to analyse the sources of literature on the behavioural problems of the middle age and the possibility of pedagogical adjustment for the reduction of behavioural problems in preschool. Study methods: 1. Theoretical - literature analysis 2. Empirical - pedagogical observation 3. Statistical collection and analysis of data 4. Making recommendations for parents and educators The theoretical part analysed: 1. Children's behavioural problems at middle age 2. Characteristics of the average ageing phase 3. Pre-school pedagogical adjustment options The empirical section carried out pedagogical observations in a pre-primary education institution in a middle-aged group of children. A survey of preschool educators. The studies performed were illustrated in the charts. Developing recommendations for parents and educators. In summary, it is concluded that children's behavioural problems within the group can be prevented or mitigated if: 1. An educator shall be familiar with the development of the child's age and the individual characteristics of each child. 2. A favourable contact with children shall be established 3. Identify and discuss the causes of undesirable behaviour 4. educator teaches a child to recognize and regulate his or her emotions 5. Different methods and techniques are used to develop children's behavioural skills according to the age stage and children's interests Key words: children's behavioral problems, middle age, pedagogical adjustment options, prevention.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērnu uzvedības problēmas
dc.subjectvidējais vecumposms
dc.subjectpedagoģiskās korekcijas iespējas
dc.subjectnovēršana
dc.titleBērnu uzvedības problēmas vidējā vecuma pirmsskolas grupā un tās pedagoģiskās korekcijas iespējas
dc.title.alternativeChildren's behavioral problems in the middle-age preschool group and its pedagogical adjustment options
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record