Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKoh, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:08Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75320
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50407
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs izstrādāts par tematu „Lomu rotaļas 4 - 5 gadīgu bērnu saskarsmes veicināšanā”. Kvalifikācijas darba autors: Aleksandra Koh Darba mērķis: teorētiski un praktiski noskaidrot vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes veicināšanu lomu rotaļās. Par darba teorētiskās daļas bāzi kļuva tādu pētnieku darbi kā D. Dzintare, I. Stangaine (2000, 2012), G. Svence (1999), M Litvak (Литвак, z2005), Bīdls, F. (2010) u.c. Emperiskajā daļā analizēti dati saskarsmes prasme veicināšana lomu rotaļās; prasme ierosināt kopējas lomu rotaļas; prasme uzklausīt kolēģu viedokli un atrast kompromisu. Organizētas 5 sižetiskās rotaļas, kas vairākkārt tiek atkārtotas, veicinot sadarbības prasmi. Sniegtie rezultāti ļauj apstiprināt sākotnēji izvirzīto hipotēzi: 4 - 5 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās tiks veicināta, ja pedagogs nodrošinās vidi un laiku bērnu lomu rotaļām. Kvalifikācijas darba apjoms: 50 lpp., 9 attēli, 2 tab., 51 literatūras vienības, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: sadarbība, saskarsme, lomu rotaļas, pirmskola, attīstība.
dc.description.abstractTitle of the qualification work: The author of the qualification work: Aleksandra Koh Consultant of the paper: Doc., Dor.,Paed. Inga Stangaine The aim of the qualification work: theoretically and practically find out of the promotion of communication between 4 – 5 years old children in role play. The basis of the theoretical part of the work became the works of such researchers as D. Dzintare, I. Stangaine (2000, 2012), G. Svence (1999), M Litvak (Литвак, z2005), Bīdls, F. (2010) and others. The empirical part analyzes the data communication skill promotion role play; ability to propose joint role plays; ability to listen to colleagues and find a compromise. 5 story games have been organized, which are repeated several times, promoting cooperation skills. The presented results allow to confirm the initially hypothesis: the promotion of communication skills of 4 - 5 year old children in games will be promoted if the teacher provides the environment and time for children's role play. The qualification paper contains: 50 pages, 9 pictures, 2 tables, 51 literature sources and 1 supplement. Keywords: pre-school education, themed role play, communication, development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectattīstība
dc.titleLomu rotaļas 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšana
dc.title.alternativeStory role play for 4-5 old children to promote their communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record