Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorMežgaile, Ramona Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:39Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76190
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50534
dc.description.abstractBērns 2-3 gadu vecumā ir ļoti atkarīgs no vecākiem, nepieciešams atbalsts, dalība. Pedagogam bērnudārzā ir nozīmīga loma bērnu adaptācijas veicināšanā. Teorijā tiek skatīti tādi jautājumi, kā bērna vecumposma, attīstības raksturlielumu saistība ar adaptācijas ilgumu. Kvalifikācijas darba mērķis: empīriski izpētīt ģimenes un pirmsskolas sadarbības iespējas 2-3 gadus vecu bērnu sociālās adaptēšanās sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē. Iegūtie rezultāti liecina, ka lielākās problēmas sadarbībā starp skolotājiem un vecākiem bērnu adaptācijas bērnudārzā sekmēšanā – nepietiekamās zināšanas, informācija netiek saņemta savlaicīgi, paļaušanās uz intuīciju, radu ieteikumiem. Pedagogs ir virzītājs un ierosinātājs sadarbībai ar vecākiem. Būtiskākie aspekti – komunikācijas kanāli, informācijas savlaicīgums, diskusijas, pārrunas, ieteicama ir arī vecāku aptauja.
dc.description.abstractThe child at the age of 2-3 is very dependent on the parents, needs support, participation. The teacher in kindergarten plays an important role in promoting children's adaptation. In theory, issues such as the age of a child, the relationship between developmental characteristics and the duration of adaptation are considered. The aim of the qualification work: to empirically study the possibilities of family and pre-school cooperation in promoting the social adaptation of 2-3 year old children in a pre-school educational institution. The obtained results show that the biggest problems in cooperation between teachers and parents in promoting children's adaptation in kindergarten - insufficient knowledge, information is not received in time, reliance on intuition, relatives' recommendations. The teacher is the facilitator and initiator of cooperation with parents. The most important aspects – communication channels, timeliness of information, discussions, negotiations, a survey of parents is also recommended.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject2-3 gadi, 2-3 years
dc.subjectadaptācija, adaptation
dc.subjectpirmsskola, preschool
dc.subjectsadarbība ar vecākiem, cooperation with parents
dc.titleĢimenes un pirmsskolas sadarbības iespējas 2 – 3 gadus vecu bērnu sociālās adaptēšanās sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeOpportunities for family and preschool collaboration in promoting social adaptation of 2 - 3 year old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record