Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorProtopopova, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:40Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76209
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50536
dc.description.abstractTeorētiskās literatūras izpētes posmā autore izpētīja, kas ir metodiskais darbs izglītības iestādē, tā organizācijas struktūru un iespējamās variācijas. Tika analizēta aktuālā situācija Latvijā un citās valstīs, kurās tiek realizēts uz kompetencēm orientēts izglītības saturs. Pētīts minētais izglītības modelis un tā izvirzītās kvalitātes prasības pedagogam. Autore aplūkoja pedagogu metodiskā darba organizāciju dažādos līmeņos - skolā, pašvaldībā un valstī kopumā. Svarīgi bija noskaidrot, vai metodiskais darbs tiek organizēts mērķtiecīgi un jēgpilni, vai tas atbilst pedagogu vajadzībām, kādas kompetences pamatā tiek akcentētas un attīstītas. Analizējot un pētot teorētisko literatūru, autore izvirzījusi kritērijus metodiskā darba kvalitātes raksturošanai. Pētot teorētisko literatūru un dokumentus, autore akcentējusi galvenās kompetences, kas nepieciešamas katram pedagogam mācību procesa kvalitatīvai realizācijai. Pētīts skolotāju profesionālo kompetenču veidošanās process, lai izstrādātu lietderīgus ieteikumus metodiskā darba organizēšanai.
dc.description.abstractIn the theoretical phase of the research the author studied what methodological work in an educational institution is, its struction an possible variation. Topical situation in Latvia and other counties in which competency-based education is implemented. The previously mentioned education model and the quality requirements for the teacher were researched. The looked at the organisation of methodical work in different levels – school, municipalities and in the country in general. It was important to find out if the methodical works is being organised purposefully and meaningfully, if it meets the needs of the teachers, and what competencies are basically emphasized and developed. While analysing and researching theoretical literature, the author highlighted the criteria for describing the quality of the methodical work. During the process of studying literature and documents, the author has emphasized the main competencies that are necessary for every teacher in order to maintain a quality learning process. The process of formation of teachers' professional competencies has been studied in order to develop useful recommendations for organizing methodological work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmetodiskais darbs
dc.subjectmetodiskā darba organizācija
dc.subjectskolotāja kompetences
dc.subjectkompetenču attīstība.
dc.titleMetodiskā darba pilnveide skolotāju profesionālās kompetences attīstībai
dc.title.alternativeImprovement Opportunities in Methodical Work for Teachers' Professional Development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record