Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorGaikeviča, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:49Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50557
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā autore pētīja, vai kooperatīvā mācīšanās uzlabo kapoeira horeogrāfiju atcerēšanos. Autore organizēja 9 video novērošanas sesijas 7-12 gadus veciem kapoeira audzēkņiem Capokids Capoeira Latvia organizētajās nodarbībās. Trīs bērnu grupas strādāja katrā no trim mācību organizācijas formām: indivīduāli, grupu darbs, un darbs pāros. Kopumā pētījumā piedalījās 53 bērni. Autore analizēja bērnu sasniegumus un pētīja uzvedību. Papildus uzmanība tika pievērsta bērniem ar augstu sasniegumu līmeni un bērniem ar dažādām vajadzībām. Autore secināja, ka kooperatīvā mācīšanās uzlabo capoeira horeogrāfiju, atcerēšanos un papildus nodrošina bērniem iespēju apgūt sociālās prasmes. Darba rezultātā tika izstrādāti ieteikumi arī kapoeira bērnu treneriem.
dc.description.abstractIn this paper author studied whether cooperative learning enhances remembering of capoeira choreographies. Author organized 9 video observation sessions of 7-12 years old capoeira learners during Capokids Capoeira Latvia organized classes. Three kids groups worked each under three settings: individual, group, pair. In total 53 children participated in the research. Author analyzed all children achievements and behavior. Additional focus was made on high-achieving learners and children with diverse needs. Author concluded that cooperative learning enhances remembering of capoeira choreographies and additionally provides kids with opportunity to learn social skills. Further tips were developed for capoeira trainers working with children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcapoeira
dc.subjectcooperative learning
dc.subjectphysical education
dc.subjectdiversity needs
dc.titleKooperatīva mācīšanās kā līdzeklis 7-12 gadu vecu bērnu kapoeiras kustību iegaumēšanai
dc.title.alternativeCooperative Learning as a Tool to Enhance Remembering of Capoeira Sequences Among 7-12 Years Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record