Show simple item record

dc.contributor.advisorMūrnieks, Andrejs
dc.contributor.authorFrolovičeva, Valērija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:07Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76783
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50593
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reliģisko simbolu un pamatpriekšstatu apguve vidusskolā”. Darba mērķis ir aktualizēt reliģisko simbolu un pamatpriekšstatu apgūšanas nepieciešamību vidusskolas izglītības saturā. Mūsdienu sabiedrība ir izteikti multikulturāla, tādēļ kultūrizglītības uzdevums ir ne tikai kultūras mantojuma saglabāšana, bet arī veiksmīga starpkultūru dialoga veicināšana. Viens no svarīgākajiem kultūras elementiem ir reliģija, kas ievērojami ietekmē cilvēku domāšanas un uzvedība modeļus, caurvij dažādas kultūras mantojuma un jaunrades izpausmes formas – mākslu, literatūru, filosofiju, kino u.c. Atbilstoši mūsdienu izglītības pamatnostādnēm, tika izveidots mācību materiāls un tā apgūšanas paņēmienu kopums. Pētījumā tika pierādīts, ka, iepazīstot reliģiju simbolus un pamatpriekšstatus, iespējams izraisīt skolēnos interesi par reliģijām, tās salīdzinot, vērtējot un pētot to ietekmi uz sabiedrību un kultūru. Atslēgvārdi: kultūra, izglītība, reliģija, multikulturālisms, mantojums.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s paper „Acquiring Religious Symbols and Basic Ideas Knowledge for Secondary School” is – to show importance of the need of learning religious symbols and basic ideas in the secondary educational stage. Today's society is highly multicultural, so the task of cultural education is not only to preserve cultural heritage, but also to promote successful intercultural dialogue. One of the most important elements of culture is religion, which significantly influences the patterns of human thinking and behavior, permeates various forms of cultural heritage and creative expression – art, literature, philosophy, cinematic art, etc. The teaching material and its acquisition method were compiled according to the modern educational guidelines. The method puts forward a hypothesis that by getting acquainted with the symbols and basic ideas of religions, it is possible to acquire the initial knowledge in this field and develop the ability to apply it. Keywords: culture, education, religion, multiculturalism, heritage.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkultūra
dc.subjectizglītība
dc.subjectreliģija
dc.subjectmultikulturālisms
dc.subjectmantojums
dc.titleReliģisko simbolu un pamatpriekšstatu apguve vidusskolā
dc.title.alternativeAcquiring Religious Symbols and Basic Ideas Knowledge for Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record