Tehnoloģiju bagātināta aktīvā mācīšanās matemātikā
Author
Štikāne, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
2020. gada 1. septembrī Latvijā stāsies spēkā jauns vispārējās vidējās izglītības obligātais saturs, kura principi balstīti skolēnu centrētā mācīšanās pieejā. Šādu pieeju raksturo aktīvā mācīšanās, kuras viena no stratēģijām ir tehnoloģiju bagātināta mācīšanās. Ņemot vērā digitālās vides attīstību un piedāvātās iespējas mācību procesa plānošanas dažādošanai, izmantojot arhīva un saturu analīzi, vērošanu un pašpieredzi, tika analizēti vairāki tehnoloģiski risinājumi aktīvās mācīšanās nodrošināšanai matemātikā gan mācību stundās klātienē, gan attālinātajam mācību procesam. Izglītības gadījuma pētījuma ietvaros gan skolotājam, gan skolēniem pašiem bija iespēja testēt dažādus digitālus rīkus. On 1 September 2020, new minimum content of general secondary education will enter into force in Latvia, the principles of which are based on a pupil-focused learning approach. This approach is characterised by active learning, one of which is technology-enhanced learning. In the light of the development of the digital environment and the opportunities offered for the diversification of didactics through archival and content analysis, observation and autoethnography, a number of technological solutions were analysed to ensure active learning in math, both in-house and remote learning. As part of an educational case study, both the teacher and pupils themselves had the opportunity to test different digital tools.