Sākumskolas skolotāja rokasgrāmatas izstrāde pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē
Author
Ūdre, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Sākumskolas skolotāja rokasgrāmatas izstrāde pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt sākumskolas skolotāja rokasgrāmatu pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē. Diplomdarba jautājums: Kas jāņem vērā, izstrādājot rokasgrāmatu pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniska jomas satura apguvē 4. klasē? Darbā tiek apskatīti pašvadītās mācīšanās vēsturiskais ieskats, priekšnosacījumi mūsdienās, kā arī iespēja to realizēt sociālā un pilsoniskā jomā 4.klasē. Empīriskajā daļā tika novērotas skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmes 4. klases sociālā un pilsoniskā jomā. Kā arī izveidota skolotāja rokasgrāmata pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālā un pilsoniskā jomā 4.klasei. Darba autors: Jekaterina Ūdre Darba vadītājs: Mg. izgl. zin. Agita Klempere-Sipjagina Atslēgvārdi: skolotāja rokasgrāmata, sociālā un pilsoniskā joma, pašvadītā mācīšanās, formatīvā vērtēšana, 4. klase. Thesis title: Development of a primary school teacher's handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade. The aim of the diploma thesis is to develop a primary school teacher's handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade. Thesis question: What should be taken into account when developing a handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade? The work examines the historical insight of self-directed learning, the preconditions today, as well as the possibility to realize it in the social and civic field in the 4th grade. In the empirical part, students' self-directed learning skills in the social and civic field of the 4th grade were observed. As well as a teacher's handbook for the formal evaluation of self-directed learning in the social and civic field for the 4th grade has been developed. Author of the work: Jekaterina Ūdre Supervisor: Mg. izgl. zin. Agita Klempere-Sipjagina Keywords: teacher's handbook, social and civic field, self-directed learning, formative assessment, 4th grade.