Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorŪdre, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:28Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77271
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50635
dc.description.abstractDarba nosaukums: Sākumskolas skolotāja rokasgrāmatas izstrāde pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt sākumskolas skolotāja rokasgrāmatu pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē. Diplomdarba jautājums: Kas jāņem vērā, izstrādājot rokasgrāmatu pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniska jomas satura apguvē 4. klasē? Darbā tiek apskatīti pašvadītās mācīšanās vēsturiskais ieskats, priekšnosacījumi mūsdienās, kā arī iespēja to realizēt sociālā un pilsoniskā jomā 4.klasē. Empīriskajā daļā tika novērotas skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmes 4. klases sociālā un pilsoniskā jomā. Kā arī izveidota skolotāja rokasgrāmata pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālā un pilsoniskā jomā 4.klasei. Darba autors: Jekaterina Ūdre Darba vadītājs: Mg. izgl. zin. Agita Klempere-Sipjagina Atslēgvārdi: skolotāja rokasgrāmata, sociālā un pilsoniskā joma, pašvadītā mācīšanās, formatīvā vērtēšana, 4. klase.
dc.description.abstractThesis title: Development of a primary school teacher's handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade. The aim of the diploma thesis is to develop a primary school teacher's handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade. Thesis question: What should be taken into account when developing a handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade? The work examines the historical insight of self-directed learning, the preconditions today, as well as the possibility to realize it in the social and civic field in the 4th grade. In the empirical part, students' self-directed learning skills in the social and civic field of the 4th grade were observed. As well as a teacher's handbook for the formal evaluation of self-directed learning in the social and civic field for the 4th grade has been developed. Author of the work: Jekaterina Ūdre Supervisor: Mg. izgl. zin. Agita Klempere-Sipjagina Keywords: teacher's handbook, social and civic field, self-directed learning, formative assessment, 4th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolotāja rokasgrāmata
dc.subjectsociālā un pilsoniskā joma
dc.subjectpašvadītā mācīšanās
dc.subjectformatīvā vērtēšana
dc.subject4. klase
dc.titleSākumskolas skolotāja rokasgrāmatas izstrāde pašvadītās mācīšanās formatīvai vērtēšanai sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē 4. klasē
dc.title.alternativeDevelopment of a primary school teacher's handbook for formative assessment of self-directed learning in the acquisition of social and civic content in the 4th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record