Show simple item record

dc.contributor.advisorTreimane, Gunta
dc.contributor.authorMacāne, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:32Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77308
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50639
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: “Formu zīmēšanas ietekme uz skolēna rokrakstu valdorfskolā 2. klasē”. Darba mērķis: teorētiski pētīt un empīriski pārbaudīt rokraksta uzlabošanos ar formu zīmēšanu. Darba uzdevumi: 1.Apkopot un analizēt teorētisko literatūru par valdorfpedagoģijas pamatprincipiem, valdorfskolām Latvijā un mācību procesu valdorfskolās. 2.Apkopot un analizēt teorētisko literatūru un avotus par formu zīmēšanu valdorfskolās. 3.Apkopot un analizēt teorētisko literatūru par rokraksta veidošanos un attīstību. 4.Intervēt klases skolotāju un izstrādat metodisko materiālu bāzi formu zīmēšanai un treniņburtnīcai valdorfskolā. 5.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. 6.Veikt secinājumus. Darba apjoms: 54 lappuses, 4 tabulas, 4 nodaļas ar 3 apakšnodaļām, nobeigums, 30 izmantotās literatūras avoti, 1 pielikums. Uzsākot pētījumu tika izvirzīts pētījuma jautājums: vai formu zīmēšana valdorfskolā attīsta skolēna rokrakstu. Diplomdarba ietvaros tika veikts pētījums ar mērķi noskaidrot vai formu zīmēšana uzlabo skolēna rokrakstu 2. klasē, tika intervēta viena skolotāja, novēroti 25 skolēni, izstrādati materiāli, analizēti četru skolēnu darbi. Diplomdarbā gūtās atziņas apstiprināja formu zīmēšanas ietekmi uz skolēna rokrakstu.
dc.description.abstractTitle of diploma: “Form drawing effect on student handwriting in valdorfschool 2. grade”. The purpose of the work: theoretically study and empirically test the improvement of handwriting with form drawing. Job Tasks: 1. To compile and analyse theoretical literature on basic principles of valdorf teaching, valdorfschools in Latvia and the teaching process in valdorfschools. 2. Collect and analise theoretical literature and sources on form drawing in valdorfschools. 3. Collect and analize theoretical literature on the formation and development of handwriting. 4. Interview a class teacher and develop a base of methodical materials for drawing forms and training in valdorfschool. 5. Summarize and analyze the results obtained. 6. To draw up conclusions. Amount of work: 54 pages, 4 tables, 4 chapters with 3 sub-sections, conclusion, 30 sources of literature used, 1 appendixes. When the study was launched, the question of the study was raised: whether form drawing in the valdorf school develops a pupil's handwriting. As part of the diploma, a study was conducted to find out whether form drawing improves the handwriting of a student in grade 2, interviewed teacher, observed 25 pupils, developed materials, analised 4 pupil’s work. The diploma confirmed the impact of form drawing on the pupil's handwriting.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectformu zīmēšana
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectvaldorfpedagoģija
dc.subjectRūdolfs Šteiners
dc.titleFormu zīmēšanas ietekme uz skolēna rokrakstu Valdorfskolā 2. klasē
dc.title.alternativeForm Drawing Effect on Student Handwriting in Waldorfschool Grade 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record