Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorJuhnēviča, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:07:02Z
dc.date.available2020-06-30T01:07:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77510
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50685
dc.description.abstractBakalaura darbā “Formatīvā vērtēšana matemātikā 5.klasē” tiek noskaidrots, kā formatīva vērtēšana stundās var palīdzēt skolēniem gūt informāciju par savu mācību procesu, lai uzlabotu sniegumu summatīvā vērtēšanā. Praktiskajā daļā un pielikumā darba autors piedāvā izstrādātus formālas formatīvas vērtēšanas darbus un noslēguma darbu viena temata ietvaros. Bakalaura darba praktisko daļu ieteicams izmantot pamatskolas skolotāju sagatavošanā.
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Formative Assessment of Mathematics in the 5th Grade” investigates how the formative assessment may help pupils to acquire information about their study process during the lessons with the aim to improve the results of the summative assessment. In the practical part and in the appendix, the author elaborates and presents the tasks of the formal formative assessment and the final test within one topic. The practical part of the bachelor thesis is advisable to be implemented in the training of primary school teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectformatīva vērtēšana
dc.subjectsummatīva vērtēšana
dc.subjectmācību procesa plānošana
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.titleFormatīvā vērtēšana matemātikā 5.klasē
dc.title.alternativeFormative assessment of mathematics in 5th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record