Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorLogina, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:41Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75413
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50854
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus mārketingu komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, ievada, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotā literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apkopoti teorētiskie aspekti par komunikācijas procesu un mārketinga komunikācijas būtību, kā arī par mārketinga komunikācijas veidiem- interaktīvais mārketings, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskarsmes, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana. Otrajā daļa tiek aprakstīts uzņēmums un tā darbība, kā arī izpētīti esošie mārketinga komunikācijas veidi. Trešajā nodaļā tiek aprakstīts veiktais pētījums, kur tika veiktas divas aptaujas, viena pasākuma “Digivakars” apmeklētājiem un otra kursu apmeklētājiem, kā arī autore veica divas intervijas ar uzņēmuma mārketinga un projektu vadītājām. Bakalaura darba apjoms ir 83 lapaspuses, kas ietver 5 tabulas, 36 attēlus un 4 pielikumus. Atslēgas vārdi: marketinga komunikācija, reklāma, noieta veicināšana, sabiedriskās attiecības, interaktīvais mārketings, SIA „Digital Journey”
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of marketing communication and survey results, to analyze the marketing communications of the company ‘Digital Journey’ in the context of attracting customers, to reveal shortcomings and develop proposals for improving marketing communications. The bachelor's thesis consists of three chapters, as well as an introduction, conclusions, proposals, bibliography and appendices. The first chapter summarizes the theoretical aspects of the communication process and essence of the communication, the the essence of marketing communication, as well as the types of marketing communication - interactive marketing, advertising, product sales promotion, public relations, direct marketing, personal selling. The second part describes the company and its operation, as well as forms of marketing communication in the company. The third chapter describes the research, where two surveys were conducted, one for event ‘Digivakars’attendees and the other one for course attendees. The author conducted two interviews with the company's marketing manager and project manager. Bachelor Thesis consists of 83 pages, which includes 5 tables, 36 pictures and 4 appendixes. Keywords: marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, interactive marketing, direct marketing, personal selling, ‘Digital Journey’
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectnoieta veicināšana
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectinteraktīvais mārketings
dc.titleUzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas analīze klientu piesaistes kontekstā.
dc.title.alternativeMarketing communication analysis in the context of attracting customersof the company Digital Journey.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record