Interneta mārketinga instrumentu pielietojums Latvijas patērētāju skatījumā.
Author
Eglīte, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Interneta mārketinga instrumentu pielietojums Latvijas patērētāju skatījumā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mārketinga rīku un aktivitāšu izmantošanu Latvijas patērētāju skatījumā un sniegt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai interneta vidē pamatojoties uz veiktās darba aptaujas datiem un citiem pieejamajiem avotiem. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts mārketinga un mārketinga komunikāciju jēdziens, interneta mārketings un izplatītākās interneta mārketinga komunikācijas un rīki kā sasniegt esošos un potenciālos klientus. Darba otrajā daļā aplūkoti dati par interneta mārketinga pašreizējo situāciju Latvijā un trešajā daļā tiek veikts pētījums par Latvijas patērētāju skatījumu uz interneta mārketingu. Bakalaura darba pētījuma rezultāti apkopoti, izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi problēmu risināšanai. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapas, 3 nodaļas, kurās ietvertas 7 tabulas, 26 attēli, 2 pielikumi un izmantotās literatūras avotu saraksts ar 46 avotiem. The theme of the bachelor’s thesis is “The use of internet marketing tools from the viewpoint of Latvian consumers”. The goal of the bachelor’s thesis is to study the use of internet marketing tools and activities in the view of Latvian consumers and to give suggestions for use of marketing activities in the internet given the data of the survey and other information sources. In the theoretical part of thesis marketing and marketing communications and reviewed, as well as internet marketing, and most popular internet marketing communications and tools that are used to attract existing and new customers. In the second part of thesis data of internet marketing are reviewed to understand the situations regarding this topic today in Latvia and in the third part of the thesis author carries out her own research about Latvian consumers’ perception on online marketing. The data of research of bachelor’s thesis is summarized, conclusions and suggestions for problems solving are given. The bachelor’s thesis consists of 73 pages, 3 chapters, 7 tables, 26 images, 2 attachments, list of literature with 46 sources.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos "Diena.lv", "nra.lv" un "LA.lv": interneta lietotāju aktivitātes analīze
Kazuša, Agnija (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos „Diena.lv, „nra.lv”, „LA.lv”: interneta lietotāju aktivitātes analīze” pētīta interneta lietotāju aktivitāte attiecībā uz trim Latvijas nacionālo ... -
Tirgū ieiešanas metodes internetā bāzētam, jaunizveidotam uzņēmumam: individualizētu somu tirdzniecības internetā analīze Francijas tirgū
Lasmanis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2012)Šī darba mērķis ir analizēt internetā bāzēta, jaunizveidota uzņēmuma ieiešanas metodes Francijas rokassomiņu tirgū. Darbā aplūkotas dažādas tirgū ieiešanas metodes un to iedalījums, M. Portera piecu spēku modelis un tā ... -
No Google interneta meklēšanas dziņa indeksēto interneta vietņu izskaužamo SEO metožu kopuma noteikšanas izpēte un algoritma izstrāde.
Upītis, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2012)Autora izvirzītie Bakalaura darba mērķi bija izprast Google interneta vietņu vērtēšanas algoritmu, kā arī veikt labās un sliktās prakses SEO metožu izpēti un analīzi, rezultātā iegūstot indeksēto interneta vietņu izskaužamo ...