Mārketinga vadības uzlabošanas iespējas valsts sektorā: Lielākās pilsētas Latvijas plānošanas reģionos.
Author
Volgasts, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
IKT laikmetā aiz vien lielāka nozīme ir spējai efektīvi gūt, apstrādāt, izmantot un dalīties ar informāciju. Latvijas plānošanas reģionu lielākās pilsētas ir tieši saistīta ar organizācijas stratēģiskās komunikācijas veikšanu, veidojot ilgtspējīgu sadarbību ar sabiedrību, taču tā nevar būt efektīva, ja mārketinga struktūrvienības darbības vadība nav pietiekami mūsdienīga. Mērķis ir identificēt publiskā sektora mārketinga vadības uzlabošanas iespējas Latvijas plānošanas reģionu lielākajās pilsētās un sniegt strukturētus ieteikumus tās uzlabošanai. Pētījuma iegūtie rezultāti: stratēģisko komunikāciju var padarīt efektīvāku, izmantojot mērķauditorijai atbilstošus mārketinga komunikācijas kanālus, kā arī izstrādājot mārketinga informācijas sistēmu, kas pēc iespējas tuvāk reālajam laikam iegūst tālāk izmantojamus datus. In the new era of technology and communication, organization's strategic development strongly depends on strategic communication and the ability to gather, analyze, and use marketing data. Specifically, the biggest cities of Latvia planning regions are closely related to the sustainability of strategic cooperation with society is on stake. The key goal is to identify main strategic marketing opportunities in the biggest cities of planning regions of Latvia. Summary of results shows that the efficiency of strategic communication can be improved by using IMC and implementing a data-gathering system that provides data as close to real-time as possible. After that, it is essential to make create value from data by analyzing and making decisions based on it.