Mākslīgā intelekta izmantošana Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijā.
Author
Eglīte, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Tehnoloģiju attīstība un paaudžu maiņa sabiedrībā ir sekmējusi arī mākslīgā intelekta attīstību dažādās nozarēs, tostarp mārketinga komunikācijā. Pētījuma mērķis ir izpētīt Latvijas patērētāju attieksmi pret mākslīgā intelekta izmantošanu uzņēmumu mārketinga komunikācijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas pilnveidošanai mākslīgā intelekta izmantošanas kontekstā. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas iedzīvotāji pozitīvi uztver mākslīgā intelekta izmantošanu mārketinga komunikācijā, un tā mērķtiecīga un pārdomāta izmantošana palielina Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas efektivitāti un pozitīvi ietekmē uzņēmumu tēlu. Darbs sastāv no 100 lpp., ietverot 3 tabulas, 12 attēlus, 10 pielikumus, 160 literatūras saraksta avotus. Technological developments and generational change in society have also contributed to the development of artificial intelligence in various fields, including marketing communications. The aim of the research is to study the attitude of Latvian consumers towards the use of artificial intelligence in marketing communication, as well as to develop proposals for the improvement of Latvian companies’ marketing communication by using artificial intelligence. The results of the research show that Latvians have a positive perception of the use of artificial intelligence in marketing communication, and its purposeful and well-thought-out use increases the efficiency of marketing communication in Latvian companies and has a positive effect on the image of companies. The work consists of 100 pages, containing 3 tables, 12 figures, 10 appendices, 160 references.