Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorEglīte, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:15Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76379
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50930
dc.description.abstractTehnoloģiju attīstība un paaudžu maiņa sabiedrībā ir sekmējusi arī mākslīgā intelekta attīstību dažādās nozarēs, tostarp mārketinga komunikācijā. Pētījuma mērķis ir izpētīt Latvijas patērētāju attieksmi pret mākslīgā intelekta izmantošanu uzņēmumu mārketinga komunikācijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas pilnveidošanai mākslīgā intelekta izmantošanas kontekstā. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas iedzīvotāji pozitīvi uztver mākslīgā intelekta izmantošanu mārketinga komunikācijā, un tā mērķtiecīga un pārdomāta izmantošana palielina Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas efektivitāti un pozitīvi ietekmē uzņēmumu tēlu. Darbs sastāv no 100 lpp., ietverot 3 tabulas, 12 attēlus, 10 pielikumus, 160 literatūras saraksta avotus.
dc.description.abstractTechnological developments and generational change in society have also contributed to the development of artificial intelligence in various fields, including marketing communications. The aim of the research is to study the attitude of Latvian consumers towards the use of artificial intelligence in marketing communication, as well as to develop proposals for the improvement of Latvian companies’ marketing communication by using artificial intelligence. The results of the research show that Latvians have a positive perception of the use of artificial intelligence in marketing communication, and its purposeful and well-thought-out use increases the efficiency of marketing communication in Latvian companies and has a positive effect on the image of companies. The work consists of 100 pages, containing 3 tables, 12 figures, 10 appendices, 160 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectpatērētāji
dc.subjectuzņēmumi
dc.titleMākslīgā intelekta izmantošana Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijā.
dc.title.alternativeUse of Artificial Intelligence in Marketing Communication of Latvian Companies.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record