• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā.

Thumbnail
View/Open
303-76414-Griga_Roberta_rg18048.pdf (3.597Mb)
Author
Grīga, Roberta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba “Zīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā” mērķis ir, balstoties uz teoriju par zīmolu uzbūvi un identitātes izstrādes stratēģiskajiem aspektiem, izstrādāt zīmolu identitāti virzīšanai amatalus nišā. Pirmajā daļā ir pētīti zīmolu uzbūves un identitātes teorētiskie aspekti. Darba otrajā daļā tiek apskatīta intervijas metodoloģija, veikta ekspertu interviju analīze un analizēta Latvijas un pasaules pieredze amatalus nišā, kā arī novērtēti nišas zīmolu tipiskākie parametri un elementi. Visbeidzot trešajā daļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta patērētāju aptauja un pētījuma datu analīze un, balstoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma datu analīzes, tiek izstrādāta zīmola identitāte. Darbs sastāv no 139 lapaspusēm, 11 attēliem un astoņiem pielikumiem.
 
The aim of Master thesis “Development of brand identity for promotion in the craft beer industry” is to develop an identity for brand promotion in the craft beer industry, based on the theory of brand structure and strategic aspects of identity development. The first part examines the theoretical aspects of brand structure and identity. The second part of the dissertation reviews the interview methodology, analyzes expert interviews and analyzes the Latvian and world experience in the craft beer niche, as well as evaluates the most typical parameters and elements of niche brands. Finally, the third part discusses the research methodology, conducts a consumer survey, analyzes the research data and, based on the theoretical aspects and analysis of the research data, develops a brand identity. The thesis comprises 139 pages, 11 images and eight appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50932
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā. 

    Lovniece, Ivonna (Latvijas Universitāte, 2013)
    Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte ...
  • Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā 

    Vecenāne, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)
    Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ...
  • Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs 

    Kūla, Anete (Latvijas Universitāte, 2008)
    Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV