Zīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā.
Author
Grīga, Roberta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Zīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā” mērķis ir, balstoties uz teoriju par zīmolu uzbūvi un identitātes izstrādes stratēģiskajiem aspektiem, izstrādāt zīmolu identitāti virzīšanai amatalus nišā. Pirmajā daļā ir pētīti zīmolu uzbūves un identitātes teorētiskie aspekti. Darba otrajā daļā tiek apskatīta intervijas metodoloģija, veikta ekspertu interviju analīze un analizēta Latvijas un pasaules pieredze amatalus nišā, kā arī novērtēti nišas zīmolu tipiskākie parametri un elementi. Visbeidzot trešajā daļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta patērētāju aptauja un pētījuma datu analīze un, balstoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma datu analīzes, tiek izstrādāta zīmola identitāte. Darbs sastāv no 139 lapaspusēm, 11 attēliem un astoņiem pielikumiem. The aim of Master thesis “Development of brand identity for promotion in the craft beer industry” is to develop an identity for brand promotion in the craft beer industry, based on the theory of brand structure and strategic aspects of identity development. The first part examines the theoretical aspects of brand structure and identity. The second part of the dissertation reviews the interview methodology, analyzes expert interviews and analyzes the Latvian and world experience in the craft beer niche, as well as evaluates the most typical parameters and elements of niche brands. Finally, the third part discusses the research methodology, conducts a consumer survey, analyzes the research data and, based on the theoretical aspects and analysis of the research data, develops a brand identity. The thesis comprises 139 pages, 11 images and eight appendices.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.
Lovniece, Ivonna (Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte ... -
Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
Vecenāne, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ... -
Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs
Kūla, Anete (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā ...