Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorRolle, Elīna Lūcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:19Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76699
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50941
dc.description.abstractLīdz ar globalizāciju un tirgus atvēršanos eksports ir kļuvis par vienu no galvenajiem ekonomikas rādītājiem. Tas norāda uz valsts ekonomikas veselīgumu un sabalansētību. Līdz ar eksportu aktuāls ir kļuvis arī valsts tēls jeb zīmols, kas nosaka produktu īpašības, patērētāju uzticību un kvalitāti. Pasaulē ir daudzi veiksmīgi piemēri par izcili izstrādātiem tēliem, bet Latvijas tēls līdz šim ir bijis sadrumstalots, dažādu iestāžu veidots sauklis un vizuālais materiāls, kas plašākā sabiedrībā netiek izmantots un konkurē viens ar otru. Visbiežāk apstrīdot iepriekš vēstīto. Pētījuma pamatā ir autores uzskats, ka valsts tēls ar laiku veidojas pats, bet izstrādātai, koncentrētai programmai ir lielāka ietekme un izdošanās koeficients. Valsts tēls sniedz lielāku atpazīstamību valstī ražotajiem produktiem, uzņēmumiem, pasākumiem un tūrismam.
dc.description.abstractWith globalization and market liberalization, exports have become one of the key economic indicators. This indicates the health and balance of the national economy. Along with exports the nation brand has become relevant which determines the characteristics of products, consumer confidence and quality. There are many successful examples of excellently developed nation images in the world, but Latvia's image so far has been fragmented, slogans and visual materials created by various institutions, which are not used by general public and competes with one another. More often contradicting previously stated. The study is based on the author's opinion that the image of the country develops over time, but a developed, focused program has a greater impact and success rate. The image of the country gives greater recognition to produced products, companies, events and tourism in the country.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectvalsts tēls
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola vadība
dc.subjecteksports
dc.subjectstarptautiskais tirgus
dc.titleVienota valsts tēla izveides nepieciešamība eksporta veicināšanai
dc.title.alternativeThe Need For Common National Brand To Promote Exports
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record