• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auto reklāmas plakātu vēstījumu analīze

Thumbnail
View/Open
306-76570-Baumane_Agnese_ab11272.pdf (15.01Mb)
Author
Baumane, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Lapa, Lauma Terēze
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienās reklāma ieņem nozīmīgu vietu mūsu dzīvēs un katru dienu to skaits pasaulē tikai pieaug. Cilvēki ir cieši saistīti ar reklāmu gan uz ielas, gan televizora ekrānā, internetā un žurnālos. ‘Volkswagen’ ir starptautisks automašīnu ražotājs, kurš savos reklāmu vēstījumos attēlo jaunākos auto modeļus, to tehniskās īpašības un dizainu. Auto reklāmas plakātu vēstījumi tiek izteikti caur attēliem, dažādiem vizuāliem līdzekļiem un valodas lietojumu. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izskaidrot auto reklāmas plakātu vēstījumus un raksturot tajos valodas un vizuālo līdzekļu lietojumu. Kā arī, izpētīt vai auto reklāmas plakātu vēstījumu analīze ir veidota, lai pārliecinātu pircējus un veidotu asociācijas ar zīmolu. Literatūras analīze, anketēšana un reklāmu izpēte tika izmantotas kā galvenās pētniecības metodes. Iegūtie dati atklāja, ka galvenokārt auto reklāmas plakātu vēstījumi ir orientēti uz jaunāko automašīnu reklāmu, to tehniskajiem un vizuālajiem parametriem. Tomēr liela daļa izpētīto reklāmu neatspoguļoja reklamēto produktu, to vizuālo izskatu un dizainu. Ar simbolu palīdzību tiek veidotas asociācijas, kuras tiek pielāgotas automašīnas īpašībām. Pētījumā ir secināts, ka auto reklāmas vēstījumi tiek nodoti caur augstas kvalitātes attēliem un kampaņu saukļiem, lai veidotu emocionālu pievilcību un ilgtermiņa iespaidu.
 
The number of advertisements is growing every day. People are connected with advertising everywhere-on the streets, on television, internet or magazines. ‘Volkswagen’ is a global player and the messages of the car poster advertisements represent the latest car models, their technical features, and design. The messages of the car posters are expressed through pictures, visual features, and the language. The aim of this paper was to define and explain the messages of car poster advertisements and to characterize the features from linguistic and visual aspects. As well, to analyze if the messages of car posters are created to persuade consumers and make associations with the brand. Literature review, questionnaire and, observation is used as primary research methods. The results of the analysis manifested that the messages of car advertisements mostly represent the latest model cars, their technical features, and visual design. However, in most of the analysed advertisements the car posters instead of representing promoted product use symbols to adapt their characteristics and features to the promoted products. The findings have led to the conclusion that the message of car advertisement is delivered through high-quality image and campaign slogan to emerge emotional appeal and leave a long-lasting impression. Key words: advertisement, car poster analysis, ‘Volkswagen’, the language of advertising, the visual features of advertising, the message of car poster.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51093
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Reklāma kā sociālā mārketinga instruments.Pret AIDS vērsto sociālo reklāmas kampaņu efektivitāte Latvijā laika posmā no 2002.gada līdz 2006.gadam 

    Krauze, Santa (Latvijas Universitāte, 2007)
    Bakalaura darba tēma ir “Reklāma kā sociālā mārketinga instruments. Pret AIDS vērsto sociālo reklāmas kampaņu efektivitāte Latvijā laika posmā no 2002. – 2006.gadam ” Kā viena no sfērām, kas cenšas mainīt cilvēka uzskatus, ...
  • Reklāma, SIA Tele 2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi” 

    Domračeva, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2010)
    Bakalaura darba tēma ir „Reklāma, SIA Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi””, tā autore – Kristīne Domračeva. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmu un Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” ...
  • Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē 

    Mekša, Elīna (Latvijas Universitāte, 2008)
    Bakalaura darba tēma ir ,,Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē”. Darba mērķis ir definēt lomu un funkcijas, ko Latvijas reklāmas vidē pilda vortāls www.badad.lv. Bakalaura darbs ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV