Studentu lojalitātes vadība augstskolās Latvija
Autor
Zaksa, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Promocijas darbā ir ietvertas teorētiskās atziņas organizāciju intelektuālā kapitāla
vadības jomā, īpašu uzmanību pievēršot klientu jeb attiecību kapitālam un klientu lojalitātei.
Autore analizē organizāciju klientu un augstskolas studentu apmierinātības un lojalitātes
pētījumu metodes, uz kā pamata autore ir veikusi empīrisko pētijumu par studentu lojalitāti
augstskolai ietekmējošajiem faktoriem un izstrādājusi priekšlikumus studentu un augstskolas
attiecību vadībai, īstenojot studentcentrētu izglītības politiku.
Promocijas darba apjoms ir 172 lpp. (bez pielikumiem), to veido ievads, trīs nodaļas –
divas teorētiskās nodaļas un viena praktiskā nodaļa, secinājumi un priekšlikumi, kā arī
izmantotās literatūras avotu saraksts. Darbam pievienoti 8 pielikumi. Darbā izmantoti 174
literatūras un uzziņu avoti. The doctoral thesis contains the theoretical lessons of intellectual capital management,
with a particular focus on customer or relationship capital and customer loyalty. The author
analyzes the organization’s customers’ and higher education organization’s students’
satisfaction and loyalty research methods. On the bases of this analysis the author has carried
out an empirical study on factors influencing students' loyalty to the higher education
organization and developed proposals for the improvement of student relationship
management and the implementation of student-centered higher education.
.The doctoral thesis contains 172 pages, it consists of an introduction, three chapters -
two theoretical chapters and one practical chapter, conclusions and recommendations, as well
as the list of references. In the doctoral thesis are 174 literature resources used and 8 annexes
are attached.