Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorTkačenko, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:09Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77984
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51413
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sarunu festivāla “Lampa” komunikācijas vērtējums jauniešu auditorijā”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir pasākuma idejiskie un komunikatīvie mērķi, un kādi faktori motivē jauniešus iesaistīties pasākumā. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pasākumu mārketingu, pasākumu komunikāciju, motivāciju, kā arī patērētāja lēmuma pieņemšanas procesu. Pētījuma daļā tika izmantotas trīs metodes- daļēji strukturētā intervija, interneta aptauja un fokusgrupas diskusija. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tika izdarīti secinājumi par sarunu festivāla “Lampa” komunikācijas efektivitāti, atpazīstamību jauniešu auditorijā, kā arī par jauniešu motivāciju ietekmējošiem faktoriem.
dc.description.abstractBachelor’s thesis topic is “Conversation festival “Lampa” communication assessment among young audiences”. The aim of the work is to find out what are the ideological and communicative goals of the event, and what factors motivate young people to attend the event. The theoretical part of the work examines the theoretical aspects of event marketing, event communication, motivation, as well as consumer decision making process. In the practical part of the work, three methods were used: partly structured interview, questionnaire, and focus group discussion. Based on the results obtained, conclusions were made about the communication efficiency of the conversation festival “Lampa”, recognition among youth audiences, and about factors that affect the motivation of young people.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpasākumu komunikācija
dc.subjectjauniešu auditorija
dc.subjectpasākumu mārketings
dc.subjectjauniešu motivācija
dc.subject“Lampa”
dc.titleSarunu festivāla “Lampa” komunikācijas vērtējums jauniešu auditorijā
dc.title.alternativeConversation festival “Lampa” communication assessment among young audiences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record