Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorStutāne, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:10Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77987
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51414
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. “Nike”, “Adidas” un “Puma” gadījumu analīze” Darba mērķis ir noskaidrot, kā izvēlētie sporta zīmoli komunicē savas vērtības sociālajos tīklos, kā arī, vai ir iespējams nolasīt zīmola vērtības, apskatot to publikācijas sociālajos tīklos. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīts zīmols, zīmola tēls un identitāte, zīmola komunikācija, zīmola vērtību komunikācija, korporatīvā komunikācija, sociālie tīkli un mārketinga komunikācija. Pētījuma daļā tika apskatītas izvēlēto zīmolu oficiālās mājaslapas, no kurām tika iegūta informācija par zīmolu vērtībām, tika apskatītas zīmolu publikācijas starptautiskājās lapās sociālajā tīklā Instagram un veikta aptauja, ar mērķi noskaidrot, kāds ir sabiedrības viedoklis par konkrētajiem zīmoliem un vai to paustās vērtības sociālajā tīklā Instagram ir iespējams nolasīt.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is “Sports brand communication on the social network Instagram. Case study of “Nike”, “Adidas” and “Puma” The aim of the work is to find out how the selected sports brands communicate their values in social networks, as well as whether it is possible to read the brand values by looking at their publications on social networks. The theoretical part of the work examined the brand, brand image and identity, brand communication, brand value communication, corporate communication, social networks and marketing communication. The part of the study looked at the official websites of the selected brands, from which get the information about brand values, also looked at brand publications on international pages on the social network Instagram and made a survey to find out the public opinion about the brands and to find out it is possible to read brand values from Instagram publications.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmolu komunikācija
dc.subjectInstagram
dc.subjectsporta zīmoli
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectvērtības
dc.titleSporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. "Nike, "Adidas" un "Puma" gadījumu analīze
dc.title.alternativeSports brand communication on the social network Instagram. Case study of "Nike", "Adidas" and "Puma"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record