• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Farmācijas zīmolu "Mēness Aptieka" un "BENU aptieka" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook

Thumbnail
View/Open
309-78117-Veipa_Zane_zv17017.pdf (2.572Mb)
Author
Veipa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Farmācijas zīmolu “Mēness Aptieka” un “BENU aptieka” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook” mērķis ir noskaidrot, kas ietekmē aptiekas zīmola izvēli, kā arī –“BENU aptieka” un “Mēness Aptieka” komunikācijas tendences un to izmaiņas vīrusa "Covid-19" laikā “Instagram” un “Facebook" platformās. Darba teorētiskā bāze balstās uz akadēmisko literatūru par zīmolu, satura mārketingu, sociālajiem medijiem un auditorijas uztveri. Metodoloģijā tiek aprakstītas bakalaura darbā izmantotās pētījuma metodes, kas ir daļēji strukturēta intervija, internetaptauja un kvantitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti.
 
The aim of the bachelor’s thesis “Pharmacy brands "Mēness Aptieka" and "BENU aptieka" communication in social media Instagram and Facebook” is to find out what influences the choice of pharmacy brand and what are the communication trends and their changes during the "Covid-19" on social media “Instagram” and “Facebook” for “BENU aptieka” and “Mēness Aptieka”. The theoretical basis of the work is based on academic literature on branding, content marketing, social media and audience perception. The methodology describes the research methods, which is interview, internet survey and quantitative conten analysis. The empirical part describes the obtained results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51433
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV