Farmācijas zīmolu "Mēness Aptieka" un "BENU aptieka" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook
Autor
Veipa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Farmācijas zīmolu “Mēness Aptieka” un “BENU aptieka” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook” mērķis ir noskaidrot, kas ietekmē aptiekas zīmola izvēli, kā arī –“BENU aptieka” un “Mēness Aptieka” komunikācijas tendences un to izmaiņas vīrusa "Covid-19" laikā “Instagram” un “Facebook" platformās. Darba teorētiskā bāze balstās uz akadēmisko literatūru par zīmolu, satura mārketingu, sociālajiem medijiem un auditorijas uztveri. Metodoloģijā tiek aprakstītas bakalaura darbā izmantotās pētījuma metodes, kas ir daļēji strukturēta intervija, internetaptauja un kvantitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti. The aim of the bachelor’s thesis “Pharmacy brands "Mēness Aptieka" and "BENU aptieka" communication in social media Instagram and Facebook” is to find out what influences the choice of pharmacy brand and what are the communication trends and their changes during the "Covid-19" on social media “Instagram” and “Facebook” for “BENU aptieka” and “Mēness Aptieka”. The theoretical basis of the work is based on academic literature on branding, content marketing, social media and audience perception. The methodology describes the research methods, which is interview, internet survey and quantitative conten analysis. The empirical part describes the obtained results.