Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorStrods, Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:22Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78131
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51438
dc.description.abstractBakalaura darba “Korporatīvā sociālā atbildība: “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” gadījuma analīze”. Tā mērķis noskaidrotu uzņēmumu “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” veiktās KSA saistītās aktivitātes, noskaidrot respondentu zināšanas par šo tēmu un minēto zīmolu rīkotajām KSA saistītajām aktivitātēm, kā arī realizēt fokusgrupas interviju, kuras mērķis ir noskaidrot diskusijas dalībnieku zināšanas par KSA, uz uzņēmumu “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” realizētajām KSA saistītajām, realizētajām aktivitātēm. Pētījuma datu ievākšanai tika izmantotas trīs metodes: kontentanalīze, interneta aptauja un fokusgrupa. Bakalaura darba apjoms ir 103 lapaspuses, kuras sastāv no 9 galvenajām nodaļām, 26 apakšnodaļām un 6 apakš-apakšnodaļām. Darbā vēl atrodami 24 attēli un 5 pielikumi.
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis’ “Corporate social responsibility: "Fazer" and "Latvijas Maiznieks" case study” main goal is to find out and clarify the CSR related activietes carried out by “Fazer” and “Latvijas Maiznieks”, find out the respondent’s knowledge on this subject and the CSR related activities of these brands, as well as to carry out a focus group interview that is aimed at clarifying the knowledge of the participants in the discussion on CSR, the related activieties of “Fazer” and “Latvijas Maiznieks”. Three methods were used to collect data for the study: content analysis, internet survey and focus group. The bachelor’s thesis consists of 103 pages consisting of 9 main sections, 26 sub-section and 6 sub-sub sections. 24 pictures and 5 attachments can be found in the paper.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subject"Fazer"
dc.subject"Latvijas Maiznieks"
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: "Fazer" un "Latvijas Maiznieks" gadījuma analīze
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: "Fazer" and "Latvijas Maiznieks" case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record