Sociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi
Author
Matisone, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Sociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi” mērķis ir noskaidrot, kāda ir sociālo tīklu un influenceru ietekme uz auditoriju COVID-19 vīrusa krīzes situācijas apstākļos un noskaidrot vai tie maina auditorijas rīcību un uzskatus šajā ārkārtas situācijas laikā. Darba teorētiskā bāze ir sociālo tīklu raksturojums, krīze, krīzes komunikācija, masu un pūļa psiholoģija, influenceru loma krīzes apstākļos, lietojuma un apmierinājuma teorija. Ar daļēji strukturētās intervijas un tiešsaistes aptaujas pētniecības metodēm, tika noskaidrots kā mainās sociālo tīklu lietojums krīzes apstākļos. The aim of the bachelor's theses “The role of social media and influencers during COVID-19 crisis: users’ evaluations” is to identify the impact of social media and influencers on the audience in the COVID-19 crisis situation and to find out whether they change the views and behavior of the audience at this time of emergency. The theoretical base of the study is characteristics of social networks, crisis, crisis communication, mass and crowd psychology, the role of influencers in crisis conditions, the theory of uses and gratification. With the research methods of a semi-structured interview and an online survey, the use of social networks in times of crisis has been identified as changing.