Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorTarasova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:12Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75323
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51484
dc.description.abstractDarba tēma: Sensorā attīstība 3-4 gadus veciem bērniem, darbojoties ar veidošanas materiāliem Darba autore: Jūlija Tarasova Darba veids: Kvalifikācijas darbs Darba vadītājs: Mg. paed., pasn. Ineta Aizporiete Pētījuma mērķis: pētīt 3-4 gadus vecu bērnu sensoro prasmju veicināšanas iespējas darbojoties ar veidošanas materiālu. Darbs sastāv: no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotas literatūras saraksta, 9 pielikumi. Darba apjoms: 73 lpp., 4 tabulas, 25 attēli, 59 literatūras avoti, 9 pielikumiem. Darba teorētiskajā daļā raksturota 3-4 gadus vecu bērnu vispārīgā attīstība, kā arī tieši sensorā attīstība. Analizēti veidošanas mērķi un uzdevumi pirmsskolā, veidošanas veidi, veidošanas nozīme bērnu sensorajā attīstībā. Darba pētnieciskajā daļā pēc izstrādātajiem kritērijiem novērotas 3-4 gadus vecu bērnu sensorās prasmes veidošanas nodarbībās. Veikta sākotnējā vērošana un atkārtotā vērošana pēc veiktās izmēģinājuma darbības. Tika veikta arī pirmsskolas skolotāju aptauja par pētāmo problēmu. Pēc veiktā pētījuma uz jautājumu:: Vai, izmantojot dažādus veidošanas materiālus, var veicināt 3 -4 gadus vecu bērnu sensoro attīstību? - var atbildēt apstiprinoši. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus veci bērni, sensorā attīstība, tehnoloģiju mācību joma, veidošana.
dc.description.abstractThe theme of the work: Sensory development of 3-4 years old children by working with fine motor skills. The qualification paper author: Jūlija Tarasova Type of work: Qualification work The qualification paper supervisor: Master of Education: Ineta Aizporiete The goal of qualification paper: to study the development of sensory skills in children 3-4 years old when working with fine motor materials (using different activities). Structure: introduction: 3 chapters, conclusion, references, 9 appendices. The qualification paper consists of: 73 pages, 4 tables, 25 figures, 59 references, 9 appendices. The theoretical part of the work describes the general development of children 3-4 years old, as well as sensory development. The goals and objectives of education in preschool-age were analyzed, also the types of education and the role of education in the sensory development of children. In the research part of the work, according to the developed criteria, classes were held to develop sensory skills in children 3-4 years old. Initial observation and re-observation were made after the performed experimental activity of the children. A survey was also conducted among preschool teachers regarding the issue of the research. The question of qualification paper: Is it is possible to stimulate the sensory development of children 3-4 years old using various fine motor materials? - Yes, it is possible. Keywords: children 3-4 years old, sensory development, the field of technology, and fine motor skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectsensorā attīstība
dc.subjecttehnoloģiju mācību joma
dc.subjectveidošana
dc.titleSensorā attīstība 3-4 gadus veciem bērniem, darbojoties ar veidošanas materiāliem
dc.title.alternativeSensory development of 3-4 years old children by working with fine motor skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record