Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorGeidžūne, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:18Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75423
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51489
dc.description.abstractDarba autore: Anete Geidžūne Darba tēma: Rotaļu izmantošana matemātisko priekšstatu veidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem Matemātisko priekšstatu veidošanai ir ļoti liela nozīme bērna turpmākajā attīstībā, un pirmsskolas vecuma bērniem dominējošais darbības veids ir rotaļa, tad darba autore kursa darbā nolēma pievērst uzmanību jautājumam: kā ar rotaļu palīdzību var veicināt matemātisko priekšstatu veidošanu piecgadīgajiem un sešgadīgajiem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem? Darba mērķis – izanalizēt teorētiskās nostādnes par rotaļām un spēlēm matemātisko priekšstatu veidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētītas teorētiskās nostādnes par 5 – 6 gadus vecu bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem psiholoģisko attīstību; Otrajā nodaļā pētīta rotaļu un spēļu nozīme pedagoģiskā procesa organizēšanā; Trešajā nodaļā analizēta rotaļu un spēļu izmantošana matemātikas apguvē pirmsskolā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem; Ceturtajā nodaļā tiek attēlots praktiskais pētījums. Darba teorētiskā bāze: Avotiņš, Jonīte, Lieģeniece D., Ukstiņa R., Meikšāne Dz., Montesori M., Svence G., Liepiņa, Tūbele u.c. Darba apjoms 65 lappuses.
dc.description.abstractAuthor: Anete Geidžūne Theme: Creating mathematical understanding through games for 5 – 6 years old children with mixed development disorders. As creation of mathematical understanding has a huge effect on child development and preschool educational process consists of games and play, author of the paper has decided to explore the following question: How to develop mathematical understanding through games for 5 – 6 years old children with mixed development disorders? The purpose of the work is to analyze the theoretical orientations on play and games in the development of mathematical conceptions for children aged 5 – 6 years with mixed developmental disorders. The work consists of four chapters. The first chapter explores the theoretical guidance for the psychological development of children aged 5 – 6 years with mixed developmental disorders. The second chapter explores the importance of play and games in organizing the pedagogical process; The third chapter analyses the use of children's play and games in mathematics learning in pre-school 5 – 6 years old with mixed developmental disorders; The fourth chapter depicts a practical research. Theoretical base: Avotiņš, Jonīte, Lieģeniece D., Ukstiņa R., Meikšāne Dz., Montesori M., Svence G., Liepiņa, Tūbele Work amount 65 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBērni
dc.subjectJaukti attīstības traucējumi
dc.subjectRotaļas
dc.subjectMatemātiskie priekšstati
dc.titleRotaļu izmantošana matemātisko priekšstatu veidošanā 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeCreating mathematical understanding through games for 5-6 years old children with mixed development disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record