Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Dita
dc.contributor.authorKūkuma, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:05:25Z
dc.date.available2020-07-01T01:05:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76510
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51544
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir “Starppriekšmetu saiknes īstenošana kulturoloģijas stundās tematā “Sengrieķu kultūra” vidusskolā”. Mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes iespējas pedagoģiskajā procesā kulturoloģijā vidusskolā. Diplomdarbā izstrādātas shēmas un kritēriji starppriekšmetu saiknes izvērtēšanai. Pētījuma gaitā izstrādāti 10 stundu plāni tematam “Sengrieķu kultūra”, kurus iespējams pielietot dažādās klašu grupās. Pētījumā analizēti 3 veidu dati: skolēnu pašvērtējuma anketas, skolēnu pārbaudes darbu vērtējumi un skolotāja pašvērtējums pēc konkrētiem kritērijiem. Stundu plāni aprobēti vienā vidusskolas klasē, tad analizēti ieguvumi un trūkumi, ja tematu apgūst ar starppriekšmetu saiknes palīdzību, izdarīti secinājumi un piedāvātas rekomendācijas praktiskai ieviešanai pedagoģiskajā procesā.
dc.description.abstractThe title of this diploma paper is "Cross-curricular approach in secondary education on Ancient Greek culture studies". The aim of the research is to explore cross-curricular opportunities in the pedagogical process in secondary grade culture studies. Schemes and criteria have been developed in this study for the purpose of evaluating the cross-curricular approach. A total of 10 lessons plans have been constructed on Greek culture studies that can be utilized for various classes. Three types of data have been analysed: self evaluation forms of pupils, test results of pupils and criteria based assesement of the teacher. The lessons plans were approbated in a single secondary school class, benefits and limitations were analyzed if the topic had been taught cross-curricularly, conclusions were made about the process and recomendations were provided for implementing the cross-curricular approach in the pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectstarpjomu saikne
dc.subjectintegrēts mācību saturs
dc.subjectSenā Grieķija
dc.subjectantīkā kultūra
dc.titleStarppriekšmetu saiknes īstenošana kulturoloģijas stundās tematā “Sengrieķu kultūra” vidusskolā
dc.title.alternativeCross-curricular Approach in Secondary Education on Ancient Greek Culture Studies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record