Dizaina process šūšanā mājturībā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās 8. klasē
Author
Spilnere, Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai mācību tēmas “Šūšana” saplānošana atbilstoši dizaina procesa posmiem palīdz attālinātajās mācībās skolēniem. Pirmajā nodaļā raksturots uz lietotāja vajadzībām orientēts dizaina process, strukturēta problēmu risināšanas pieeja, kura attīsta dizaina domāšanu. Otrajā nodaļā aprakstīta uzdevumu kopas izveide šūta izstrādājuma izgatavošanā atbilstoši dizaina procesa posmiem. Trešajā nodaļā aplūkota aprobācijas norise un skolēnu sasniegtie rezultāti. Autore darba izstrādei izmantojusi pedagoģiskā izmēģinājuma darbību un skolēnu izstrādātā produkta analīzi. Diplomdarbā ir ievads, 3 nodaļas, 10 apakšnodaļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi. The aim of the thesis The Design Process in Sewing in Home Economics and Technologies in Remote Learning in 8th Grade is to find out whether planning of the sewing training topic according to the design stages helps students in remote learning. The first chapter describes human-centered design process, structured problem-solving approach that develops design thinking. The second chapter describes the creation of a task set in the manufacture of a sewn product after the corresponding stages of the design process. The third chapter deals with the progress of approval with the results achieved by students. The author has used pedagogical testing activities and analysis of the product developed by pupils for the development of the work. The diploma work consists of an introduction, three chapters, ten subsections, conclusion, list of literature, annexes.