Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorAvanesova, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:08:25Z
dc.date.available2020-07-01T01:08:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51685
dc.description.abstractMaģistra darbā veikts faktoru apkopojums, kuri ietekmē informācijas uztveri un sekmību studijās, īpašu uzmanību veltot (a) viedierīču izmantošanai studijās, (b) kognitīvām spējām, (c) pašdisciplīnai, kā arī tika apzināta esošā situācija Latvijā ar studentu tehnoloģisko nodrošinājumu un digitālo mācību līdzekļu izmantošanu, aprakstīta datorzinātnes studentu atbiruma problēma. Tika izstrādāta studentu aptauja ar mērķi salīdzināt studentu paradumus viedierīču izmantošanā studijām, lai saprastu, vai sekmīgus datorzinātnes studentus atšķir īpašs paradumu un rīcību kopums. Tika secināts, ka datorzinātnes studenti, salīdzinājumā ar citu studiju virzienu studentiem, neizmanto tik lielu viedierīču dažādību un biežāk izmanto viedierīces pašvirzītā mācību procesā. Viņi dod priekšroku video/tiešsaistes lekcijām, bet vairākuzdevumu veikšanu neatbalsta. Rezultāti var tikt izmantoti, lai veicinātu studentu sekmību un mazināt atbirumu.
dc.description.abstractThe master's thesis summarizes the factors that influence the processing of information and academic performance, with the focus on the (a) smart devices usage habits, (b) cognitive abilities, (3) self-discipline. The current situation of student technological equipment and digital education tools was identified; the problem of IT students drop-out rates described. Student survey was developed with the aim to identify whether successful computer science students are distinguished by a specific set of habits and preferences. It was concluded that IT students use less types of smart devices compared to students of other study fields, but use them extensively in self-directed learning process. They prefer video/online lectures, but dislike multitasking. The results can be used to support students in studies and reduce drop-out rates.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectdatorzinātnes studentu atbiruma problēma
dc.subjectviedierīču lietošana mācībām
dc.subjectzināšanu apguves kognitīvie procesi
dc.subjectpašvirzīts mācību process
dc.subjectvairākuzdevumu veikšana
dc.titleViedierīču lietošanas paradumi studijās datorzinātnes studentiem
dc.title.alternativeSmart Devices Usage Habits in the Studies of Computer Science Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record