Atvērtā koda klientu attiecību pārvaldīšanas sistēmu (CRM) izvērtējums izmantošanai Datorikas fakultātē
Author
Štorha, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Niedrīte, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Atvērtā koda klientu attiecību pārvaldīšanas sistēmu (CRM) izvērtējums izmantošanai Datorikas fakulātē” mērķis ir iepazīties ar CRM sistēmu piedāvātajiem rīkiem, to funkcionalitāti un tehnoloģijām, kā arī pielietojumu citās augstākās izglītības iestādēs, izzināt pašreizējo sistēmu trūkumus un problēmas universitātē, pēc kā izvērtēt un uzstādīt atvērtā koda CRM sistēmu balstoties uz universitātes problēmu un esošo sistēmu izpētes. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, izvērtēt CRM sistēmas nepieciešamību Datorikas fakultātē, sniegt rekomendācijas. The aim of the bachelor's thesis “Evaluation of Open Source Customer Relationship Management (CRM) Systems for usage in the Faculty of Computer Science” is to research tools offered by CRM systems, their functionality and technologies, as well as usage in other higher education institutions. Find out the shortcomings and problems of the current systems at the university, after which to evaluate and configure an open source CRM system based on the university problems and research of existing systems. Based on the results, evaluate the need for a CRM system at the Faculty of Computer Science, provide recommendations.