Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorEisaks, Elvijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:09:51Z
dc.date.available2020-07-01T01:09:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75022
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51744
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis: Izmantojot esošo metodiku, zinātniskos rakstus un pieejamos pētījumus, noskaidrot LIELO DATU tiešo ietekmi uz starptautisko biznesu kā arī izstrādāt priekšlikumus un ieteikumus to pilnveidošanai. Maģistra darba saturs: Izmantojot LIELOS DATUS uzņēmumi var palielināt savus ienākumus un attīstīties dažādos, jaunos virzienos. Šis pētījums veicina mūsdienu izpratni par starptautisko uzņēmumu datu izmantošanas sistēmām savu darbības virzienu pilnveidošanai. Maģistra darba galvenie rezultāti: Autora pētījums sniedz teorētiskus un praktiskus apsvērumus LIELO DATU izmantošanai dažādās uzņēmumu stratēģijās. Šis pētījums precīzi atspoguļo LIELO DATU piemērojamību starptautiskajai videi.
dc.description.abstractMaster thesis goal: Using the existing methodology, scientific articles and available research, to find out the direct impact of BIG DATA on international business, as well as to develop proposals and recommendations for its improvement. Master thesis content: Using BIG DATA, companies can increase their income and develop in various new directions. This study contributes to the modern understanding of the unified data use system of international companies for the improvement of business strategies. Master thesis main results: The author's research provides theoretical and practical considerations for the use of BIG DATA in three international business strategies. This study also accurately reflects the applicability of BIG DATA in the international environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectLielie dati
dc.subjectStarptautiskais tirgus
dc.subjectStarptautiskā uzņēmējdarbība
dc.subjectStratēģiskās orientācijas
dc.subjectStarptautiskās orientācijas
dc.titleLIELIE DATI un to saistība ar starptautisko uzņēmumu stratēģiskajām orientācijām
dc.title.alternativeBIG DATA in relation to internatinal businesses strategical orientations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record