• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga mikss elementu realizācija viesnīcā "Port Hotel".

Thumbnail
View/Open
303-75452-Vaiders_Nils_nv17012.pdf (1.861Mb)
Author
Vaiders, Nils
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats – Mārketinga MIX elementu realizācija viesnīcā “Port Hotel”. Viesnīcas kā tūrisma pakalpojumu sniedzēji šobrīd saskaras ar nebijušiem izaicinājumiem, līdz ar to ir īpaši svarīgi apzināties uzņēmuma stiprās un vājās puses, lai spētu palielināt konkurētspēju un attīstīties, nodrošinot uzņēmumam peļņu. Šī darba mērķis ir analizēt mārketinga MIX elementu realizāciju viesnīcā “Port Hotel” un sniegt priekšlikumus viesnīcas attīstības iespējām. Darba ietvaros autors analizē mārketinga MIX elementu teorētiskos aspektus, raksturo viesnīcu “Port Hotel” un analizē, kā mārketinga MIX elementi izpaužas konkrētās viesnīcas darbībā. Pētījuma ietvaros autors ir intervējis viesnīcas īpašnieci un aptaujājis viesnīcu pakalpojumu patērētājus. Rezultātā autors izdara secinājumus un sniedz priekšlikumus viesnīcas “Port Hotel” attīstības iespējām. Bakalaura darba apjoms ir 62 lapas, tas satur 18 attēlus, 7 tabulas, un tam ir pievienots 1 pielikums.
 
The topic of bachelor thesis – “Realizations of Marketing MIX elements in the hotel “Port Hotel”. Hotels as tourism service provider are currently facing unprecedented challenges, therefore it is significant to be aware of the company's strengths and weaknesses, in order to increase competitiveness and development, providing the company with a profit. The aim of this paper is to analyze realization of marketing MIX elements in the hotel “Port Hotel” and make suggestions for hotel development options. Within the framework of the paper, the author analyzes theoretical aspects of marketing MIX elements, describes hotel “Port Hotel” and analyzes how marketing MIX elements realizes in it. Within the framework of research author has interviewed the owner of the hotel and made a survey for hotel service consumers. As a result, author makes conclusions and makes suggestions for hotel “Port Hotel” development options. Bachelor thesis consists of 62 pages, it contains 18 pictures, 7 tables, and there is 1 attached annex.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51770
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV