Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorVaiders, Nils
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:22Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75452
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51770
dc.description.abstractBakalaura darba temats – Mārketinga MIX elementu realizācija viesnīcā “Port Hotel”. Viesnīcas kā tūrisma pakalpojumu sniedzēji šobrīd saskaras ar nebijušiem izaicinājumiem, līdz ar to ir īpaši svarīgi apzināties uzņēmuma stiprās un vājās puses, lai spētu palielināt konkurētspēju un attīstīties, nodrošinot uzņēmumam peļņu. Šī darba mērķis ir analizēt mārketinga MIX elementu realizāciju viesnīcā “Port Hotel” un sniegt priekšlikumus viesnīcas attīstības iespējām. Darba ietvaros autors analizē mārketinga MIX elementu teorētiskos aspektus, raksturo viesnīcu “Port Hotel” un analizē, kā mārketinga MIX elementi izpaužas konkrētās viesnīcas darbībā. Pētījuma ietvaros autors ir intervējis viesnīcas īpašnieci un aptaujājis viesnīcu pakalpojumu patērētājus. Rezultātā autors izdara secinājumus un sniedz priekšlikumus viesnīcas “Port Hotel” attīstības iespējām. Bakalaura darba apjoms ir 62 lapas, tas satur 18 attēlus, 7 tabulas, un tam ir pievienots 1 pielikums.
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis – “Realizations of Marketing MIX elements in the hotel “Port Hotel”. Hotels as tourism service provider are currently facing unprecedented challenges, therefore it is significant to be aware of the company's strengths and weaknesses, in order to increase competitiveness and development, providing the company with a profit. The aim of this paper is to analyze realization of marketing MIX elements in the hotel “Port Hotel” and make suggestions for hotel development options. Within the framework of the paper, the author analyzes theoretical aspects of marketing MIX elements, describes hotel “Port Hotel” and analyzes how marketing MIX elements realizes in it. Within the framework of research author has interviewed the owner of the hotel and made a survey for hotel service consumers. As a result, author makes conclusions and makes suggestions for hotel “Port Hotel” development options. Bachelor thesis consists of 62 pages, it contains 18 pictures, 7 tables, and there is 1 attached annex.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga MIX
dc.subjectpakalpojumu mārketings
dc.subjectprodukts
dc.subjectcena
dc.subjectvieta
dc.titleMārketinga mikss elementu realizācija viesnīcā "Port Hotel".
dc.title.alternativeMarketing mix elements realization in "Port Hotel".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию