Sabiedrisko attiecību īstenošana "zaļā mārketinga" kontekstā.
Author
Freimane, Loreta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kas ir zaļās sabiedriskās attiecības un tās pielietojumu uzņēmējdarbībā, lai noskaidrotu, vai ar to palīdzību ir iespējams mainīt sabiedrības uzvedību vides saglabāšanas virzienā. Darba pirmajā daļā tiek apskatīta teorija par zaļā mārketinga, sabiedrisko attiecību un tās apakšnozares koncepciju un zaļās maskēšanas jēdzienu. Darba otrajā daļā tiek aplūkoti zaļo sabiedrisko attiecību pasākumu piemēri Latvijas un ārvalstu praksē, kā arī zaļās maskēšanas ietekme uz uzņēmuma tēlu. Darba trešajā daļa ir veikta pētījumam ar mērķi novērtēt sabiedrības viedokli par zaļajam sabiedriskām attiecībām (aptauja) un speciālistu viedokļu noskaidrošana (intervija). Darbs sastāv no 3 daļām, 71 lapaspusēm, 17 attēliem, 6 pielikumiem un 2 tabulām. The aim of the bachelor's thesis is to study what is green public relations and its application in business in order to find out whether it is possible to affect public behaviour in the direction of environmental protection. The first part of the work deals with the theory of the concept of green marketing, public relations and its sub-sector and the concept of greenwashing. The second part of the paper looks at examples of green public relations activities at the local and international level, as well as the impact of greenwashing on the company's image. In the third part of the work, a research is carried out with the aim to find out the public opinion on public relations (survey) and to find out the opinions of specialists (interview). The work consists of 3 parts, 71 pages, 17 pictures, 2 tables and 6 attachments.