Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorFreimane, Loreta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:39Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75663
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51782
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt, kas ir zaļās sabiedriskās attiecības un tās pielietojumu uzņēmējdarbībā, lai noskaidrotu, vai ar to palīdzību ir iespējams mainīt sabiedrības uzvedību vides saglabāšanas virzienā. Darba pirmajā daļā tiek apskatīta teorija par zaļā mārketinga, sabiedrisko attiecību un tās apakšnozares koncepciju un zaļās maskēšanas jēdzienu. Darba otrajā daļā tiek aplūkoti zaļo sabiedrisko attiecību pasākumu piemēri Latvijas un ārvalstu praksē, kā arī zaļās maskēšanas ietekme uz uzņēmuma tēlu. Darba trešajā daļa ir veikta pētījumam ar mērķi novērtēt sabiedrības viedokli par zaļajam sabiedriskām attiecībām (aptauja) un speciālistu viedokļu noskaidrošana (intervija). Darbs sastāv no 3 daļām, 71 lapaspusēm, 17 attēliem, 6 pielikumiem un 2 tabulām.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to study what is green public relations and its application in business in order to find out whether it is possible to affect public behaviour in the direction of environmental protection. The first part of the work deals with the theory of the concept of green marketing, public relations and its sub-sector and the concept of greenwashing. The second part of the paper looks at examples of green public relations activities at the local and international level, as well as the impact of greenwashing on the company's image. In the third part of the work, a research is carried out with the aim to find out the public opinion on public relations (survey) and to find out the opinions of specialists (interview). The work consists of 3 parts, 71 pages, 17 pictures, 2 tables and 6 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectzaļais mārketings
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectzaļās sabiedriskās attiecības
dc.subjectzaļā maskēšana
dc.titleSabiedrisko attiecību īstenošana "zaļā mārketinga" kontekstā.
dc.title.alternativePublic Relations implementation in the context of "green marketing".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record