• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors.

Thumbnail
View/Open
303-75691-Zuka_Katrine_kz16026.pdf (2.024Mb)
Author
Žuka, Katrīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Katrīne Žuka. Bakalaura darbs “SIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par mārketinga komunikācijām, kā arī pircēju rīcību un autores izveidotās aptaujas rezultātiem, izpētīt SIA “Neste Latvija” īstenoto mārketinga komunikāciju ietekmi uz pircēju rīcību, atklāt nepilnības kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Neste Latvija” turpmākai mārketinga komunikāciju pilnveidošanai pircēju rīcības kontekstā. Pirmajā nodaļā autore raksturos mārketinga komunikāciju kopējo būtību un veidus, pircēju rīcības modeļus un pircēju rīcību ietekmējošos faktorus no teorijas viedokļa, balstoties uz zinātniskajiem literatūras avotiem. Otrajā nodaļā tiks analizēti uzņēmuma SIA “Neste Latvija” ikdienā izmantotie mārketinga komunikāciju veidi. Trešajā nodaļā tiks analizēta autores veidotā aptauja, ar kuras palīdzību tiks noskaidroti svarīgākie faktori izvēloties degvielas tirgotāju, kā arī atsevišķi mārketinga aspekti un komunikācijas veidi, kas ir svarīgi attiecībā uz SIA “Neste Latvija” izvēli. Bakalaura darba apjoms ir 79 lapaspuses bez pielikumiem, 6 tabulas un 25 attēli. Atslēgas vārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējoši faktori, mārketinga komunikācija, degviela, degvielas tirgus, Neste, Neste Latvija, DUS
 
Author: Katrīne Žuka. Bachelor these is: Neste Latvia marketing communications as a factor affecting customer actions. The aim of the bachelor's thesis is to study the impact of marketing communications implemented by SIA “Neste Latvija” on customer behavior, to reveal shortcomings, to develop proposals for further marketing communications of SIA “Neste Latvija” based on the theory of marketing communications. In the first chapter, the author will describe the general nature and types of marketing communications, customer behavior models and factors influencing customer behavior from the theoretical point of view, based on scientific literature sources. In the second chapter, the author will analyze types of marketing communications used in the daily life of the company SIA “Neste Latvija”. In the third chapter, will be analyzed the survey of the author. It will help to discover the most important factors in choosing a fuel seller, they will be clarified, as well as certain marketing aspects and types of communication that are important for choosing Neste Latvija. The volume is 79 pages including 6 tables and 25 pictures. Keywords: customer behavior, factors influencing customer behavior, marketing communication, fuel, fuel market, Neste, Neste Latvia, gas station
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51789
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV