Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorŽuka, Katrīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:49Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75691
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51789
dc.description.abstractKatrīne Žuka. Bakalaura darbs “SIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par mārketinga komunikācijām, kā arī pircēju rīcību un autores izveidotās aptaujas rezultātiem, izpētīt SIA “Neste Latvija” īstenoto mārketinga komunikāciju ietekmi uz pircēju rīcību, atklāt nepilnības kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Neste Latvija” turpmākai mārketinga komunikāciju pilnveidošanai pircēju rīcības kontekstā. Pirmajā nodaļā autore raksturos mārketinga komunikāciju kopējo būtību un veidus, pircēju rīcības modeļus un pircēju rīcību ietekmējošos faktorus no teorijas viedokļa, balstoties uz zinātniskajiem literatūras avotiem. Otrajā nodaļā tiks analizēti uzņēmuma SIA “Neste Latvija” ikdienā izmantotie mārketinga komunikāciju veidi. Trešajā nodaļā tiks analizēta autores veidotā aptauja, ar kuras palīdzību tiks noskaidroti svarīgākie faktori izvēloties degvielas tirgotāju, kā arī atsevišķi mārketinga aspekti un komunikācijas veidi, kas ir svarīgi attiecībā uz SIA “Neste Latvija” izvēli. Bakalaura darba apjoms ir 79 lapaspuses bez pielikumiem, 6 tabulas un 25 attēli. Atslēgas vārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējoši faktori, mārketinga komunikācija, degviela, degvielas tirgus, Neste, Neste Latvija, DUS
dc.description.abstractAuthor: Katrīne Žuka. Bachelor these is: Neste Latvia marketing communications as a factor affecting customer actions. The aim of the bachelor's thesis is to study the impact of marketing communications implemented by SIA “Neste Latvija” on customer behavior, to reveal shortcomings, to develop proposals for further marketing communications of SIA “Neste Latvija” based on the theory of marketing communications. In the first chapter, the author will describe the general nature and types of marketing communications, customer behavior models and factors influencing customer behavior from the theoretical point of view, based on scientific literature sources. In the second chapter, the author will analyze types of marketing communications used in the daily life of the company SIA “Neste Latvija”. In the third chapter, will be analyzed the survey of the author. It will help to discover the most important factors in choosing a fuel seller, they will be clarified, as well as certain marketing aspects and types of communication that are important for choosing Neste Latvija. The volume is 79 pages including 6 tables and 25 pictures. Keywords: customer behavior, factors influencing customer behavior, marketing communication, fuel, fuel market, Neste, Neste Latvia, gas station
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectpircēju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectdegvielas tirgus
dc.subjectNeste
dc.titleSIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors.
dc.title.alternativeNeste Latvia marketing communications as a factor affecting customer actions.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record