Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorVelberga, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:11:09Z
dc.date.available2020-07-01T01:11:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76047
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51807
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir pamatojoties uz Circle K darbinieku viedokli, izpētīt un novērtēt korporatīvo sociālo atbildību un tās nozīmi uzņēmumā Circle K un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā analizēti korporatīvās sociālās atbildības teorētiskie aspekti, pētīti Latvijas un ārzemju zinātniskie darbi, kā arī pētīta korporatīvās sociālās atbildības prakse Eiropā. Otrajā nodaļā pētīti un salīdzināti dažādi degvielas tirdzniecības uzņēmumi Latvijā un pasaulē, analizēta to korporatīvā sociālā atbildība. Trešajā nodaļā veiktas intervijas ar Circle K mārketinga un personāldaļas pārstāvjiem, kā arī balstoties uz Circle K darbinieku aptaujas rezultātiem analizēta korporatīvās sociālās atbildības nozīme uzņēmumā Circle K. Darbs sastāv no 3 daļām, 88 lapaspusēm, 82 literatūras avota un 11 pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of Master thesis is to study and evaluate corporate social responsibility and its role in Circle K based on the opinion of Circle K employees and to develop proposals for its improvement. In the first chapter author analyzes the theoretical aspects of corporate social responsibility, researches Latvian and foreign scientific articles, as well as studies the practice of corporate social responsibility in Europe. The second chapter includes researches and compares different fuel trading companies in Latvia and in the world. Also analyzes their corporate social responsibility. In the third chapter interviews with Circle K marketing and human resources representatives were conducted, as well as the importance of corporate social responsibility in Circle K was analyzed based on the results of a survey of Circle K employees. Master thesis consist of three chapters, 88 pages, 82 references and 11 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectCircle K
dc.subjectdarbinieku apmierinātība
dc.subjectdegvielas tirdzniecības uzņēmumi
dc.subjectētika
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildība
dc.titleKorporatīvās sociālās atbildības nozīme uzņēmumā Circle K.
dc.title.alternativeThe Role of Corporate Social Responsibility in Company Circle K.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record