Interneta mārketinga komunikācijas instrumentu izmantošana jaunu un esošo klientu piesaistē un noturēšanā.
Author
Ozoliņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bāliņa, Signe
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātā iegūtajiem datiem, noteikt interneta mārketinga komunikācijas instrumentu izmantošanas nozīmi esošo un jaunu klientu noturēšanā un piesaistē telekomunikāciju nozares uzņēmumā un sniegt priekšlikumus šo instrumentu pilnvērtīgākai izmantošanai. Darba pirmajā daļā tiek aplūkota interneta kā mārketinga komunikācijas kanāla nozīme jaunu un esošo klientu piesaistē un noturēšanā. Otrajā daļā tiek aplūkots telekomunikācijas nozares uzņēmums un tā izmantotie interneta mārketinga komunikācijas instrumenti. Trešajā daļā tiek aprakstīts pētījuma dizains un analizēti iegūtie pētījuma rezultāti. Maģistra darba apjoms ir 82 lapaspuses, kurās ir iekļauti 34 attēli, 7 tabulas, viena formula un 5 pielikumi. The aim of the master’s thesis is to identify the importance of using Internet marketing communication tools to retain and attract existing and new customers in a telecommunications company and to give proposal on more effective usage of the Internet marketing communication tools based on the theoretical aspects and the data obtained through the study. The first part of the thesis looks at the role of the internet as a marketing communications channel in attracting and retaining new and existing customers. The second part deals with the telecommunications company and the internet marketing communication tools it uses. The third part describes the design of the study and analyses the results of the research. The amount of master’s thesis is 82 pages that include 34 images, 7 tables, one formula and 5 attachments.