Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dina
dc.contributor.authorBausova, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:13:43Z
dc.date.available2020-07-01T01:13:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75231
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51905
dc.description.abstractŠis darbs ir eksperimentāls pētījums, kura mērķis ir izpētīt komunikācijas ar automātisko partneri virtuālajā realitātē pielietošanu svešvalodas apgūšanas procesā ietekmi uz izglītojamo valodas satraukumu. Pētījuma pamatā ir svešvalodas trauksmes teorija (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986), kas nosaka, ka spriedzes un trauksmes sajūta svešvalodas apguves procesā ir viens no galvenajiem valodas bloķēšanas cēloņiem un traucēkļiem veiksmīgai svešvalodas apguvei (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) (MacIntyre, P. D., & Gardner, R. C., 1994). Empīriskajā daļā mēs apvienojam kvantitatīvo datu analīzi par izglītojamo ImmerseMe lietotnes lietošanas datiem ar kvalitatīvo datu analīzi par to, kā izglītojamie uztver aplikāciju (daļēji strukturēto interviju pirms un pēc eksperimenta satura analīze). Iegūtie rezultāti rāda, ka regulārs ImmerseMe lietotnes pielietojums pozitīvi ietekmē trauksmes mazināšanos apguvējiem, īpaši tiem izglītojamiem, kuriem ir grūti runāt valodas nodarbību laikā.
dc.description.abstractThis thesis is an experimental research aiming to study the impact of communication with an automatic partner in virtual reality space in foreign language learning process on the language anxiety of French foreign language learners. The study is based on the theory of language anxiety (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) suggesting that the feeling of tension and anxiety during foreign language learning process is one of the main causes of language blockage and of the impossibility of success in the language class (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) (MacIntyre, P. D., & Gardner, R. C., 1994). In the empirical part, we combine the quantitative data obtained during the use of the ImmerseMe application by the learners with the qualitative data of the perception of application use by the learners (analysis of the content of the semi-structured interviews conducted before and after the experiment). The results obtained show that regular use of the ImmerseMe application has a positive impact on the reduction of language anxiety, especially among learners who find it difficult to speak in the language class.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectvalodas satraukums
dc.subjectvirtuālā realitāte
dc.subjectautomātiskais sarunu partneris
dc.subjectsvešvalodu apguve
dc.subjectbalss atpazīšana
dc.titleKomunikācija virtuālajā telpā kā veids, lai novērstu franču valodas apguvēju satraukumu
dc.title.alternativeInteractions in a Virtual Reality Space as a Way of Language Anxiety Prevention of FFL Learners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record