Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorĢērmane, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:19:52Z
dc.date.available2020-07-01T01:19:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77910
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52182
dc.description.abstractMaģistra darbā "Ilgtspējīga patēriņa veicināšana mārketinga komunikācijā: uzņēmumu "H&M", "Lindex" un "Zara" piemērs" ir pētīta trīs apģērbu mazumtirgotāju "H&M", "Lindex" un "Zara" mārketinga komunikācija sociālo tīklu vietnēs "Facebook" un "Instagram". Darba mērķis ir izpētīt ilgtspējīga patēriņa veicināšanas lomu šo uzņēmumu mārketinga komunikācijā un noskaidrot patērētāju un ekspertu vērtējumu par to. Darba teorētiskais ietvars ir balstīts teorijās par patērētāju uzvedību un mārketinga komunikāciju. Pētījumā izmantotās metodes ir uzņēmumu sociālo tīklu ierakstu kontentanalīze, Latvijas patērētāju aptauja un ekspertu intervijas. Pētījuma rezultāti ļāva secināt, ka nozīmīga loma ilgtspējīga patēriņa veicināšanai ir tikai uzņēmuma "Lindex" mārketinga komunikācijā, taču veiksmīgāk Latvijas patērētājus ir sasniegusi uzņēmuma "H&M" mārketinga komunikācijā ietvertā ilgtspējīga patēriņa veicināšana.
dc.description.abstractThe Master's thesis "Promotion of Sustainable Consumption in Marketing Communication: Example of Enterprises "H&M", "Lindex", and "Zara"" studies marketing communication of three clothing retail enterprises "H&M", "Lindex", and "Zara" on social networking sites "Facebook" and "Instagram". The aim of the study is to investigate the role and consumers' and experts' estimation of promotion of sustainable consumption in marketing communication of those enterprises. The theoretical framework of the research is based on theories of consumer behaviour and marketing communication. The following research methods are employed: content analysis of the posts published by the enterprises on the social networking sites, questionnaire of consumers in Latvia, and expert interviews. The results of the research showed that only "Lindex" significantly integrates promotion of sustainable consumption in the marketing communication. However, promotion of sustainable consumption communicated by "H&M" has reached the consumers in Latvia more successfully.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālo tīklu vietnes
dc.subjectilgtspējīga patēriņa veicināšana
dc.subjectilgtspējīga attīstība
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.titleIlgtspējīga patēriņa veicināšana mārketinga komunikācijā: uzņēmumu "H&M", "Lindex" un "Zara" piemērs
dc.title.alternativePromotion of Sustainable Consumption in Marketing Communication: Example of Enterprises "H&M", "Lindex" and "Zara"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record