• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019. gadam

Thumbnail
View/Open
309-78040-Bosulajeva_Marta_mb17057.pdf (687.4Kb)
Author
Bosulajeva, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma Greenvalley mārketinga aktivitātes no 2016. līdz 2019.gadam”. Uzņēmums Greenvalley regulāri veic komunikāciju ar saviem klientiem izmantojot sociālās platformas – Facebook, Instagram, LinkedIn. Sociālajos tīklos tiek ievietotas publikācijas par aktuālajām tēmām, kas saistītas ar agro kultūras un dārzniecības nozarēm. Kā arī tiek sniegti praktiski padomi par dārzniecību un tās darbībām mājas apstākļos. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādas mārketinga aktivitātes veic uzņēmums Greenvalley, kā arī kāds ir uzņēmuma klientu un sociālo tīklu sekotāju viedoklis par uzņēmuma komunikāciju. Darba teorētiskā daļa sastāv no četrām nodaļām un sešām apakšnodaļām, kurās ir iekļauts teorijas apskats par mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikācijas veidiem, tajā skaitā sociālos medijus un e-pastu kā mārketinga rīkus. Kā pētniecības metodes darbā ir izmantotas daļēji strukturēta intervija, aptauja un kvantitatīvā kontentanalīze.
 
The theme of the bachelor’s thesis is “Marketing activities of the company Greenvalley from 2016 to 2019”. Company Greenvalley regularly communicates using social platforms – Facebook, Instagram, and LinkedIn. Publications are related on topics about agriculture and horticulture sector. Publications also include practical advice on gardening at home. The aim of the bachelor’s thesis is to find out what marketing activities Greenvalley performs, as well as what is the opinion of the company’s customers and social network followers about communication. The theoretical part of the dissertation consists of four chapters and six subchapters, which include a theoretical overview of marketing communication, types of marketing communication, including social media and e-mails as marketing tools. A semi-structured interview, survey and quantitative content analysis have been used as research methods.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52190
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV