Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju "Circle K Latvia" un "Virši-A" komunikācija sociālajā tīklā Facebook
Autor
Eglīte, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vorkule, Marija
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzējus “Circle K Latvia” un “Virši-A” komunikācijas sociālajā tīklā Facebook”. Darba pētījuma mērķis ir izpētīt abu uzņēmumu komunikāciju sociālajā tīklā Facebook un veikt salīdzinājumu par to, kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par uzņēmumu komunikāciju konkrētā sociālajā tīklā. Bakalaura darbs ietver vairākas daļas, teorētisko daļu, kur tika aprakstītas tēmas, kā mārketings, mārketinga komunikācija, sociālie tīkli, zīmola komunikācija un Facebook. Darba otrā daļa sastāv no pētījumā izmantotajām metodēm, kurā darba autore izvēlas un apraksta, kādas metodes pētījuma ietvaros izmanto – kvantitatīvā kontentanalīze un interneta aptauja, kas arī pētījuma daļā tiek izmantots. Trešā daļa ietver pētījuma un secinājumu apkopojumu. The subject of the Thesis is “Shopping and Fuel Trading Services Providers “Circle K Latvia” and “Virši-A” communication on the social network on Facebook” The job study aims to explore the communication of the two companies on the social network on Facebook and make comparisons about it, as well as clarify the audience's views on corporate communication on a particular social network. Thesis includes several parts, a theoretical part where topics will be described, such as marketing, marketing communications, social networks, brand communications and Facebook. The second part of the work consists of the methods used in the study, in which the author chooses and describes the methods to be used in the post-trial: quantitative concessional analysis and an internet survey, which is also used in the part of the study. The third part is based on the collection of studies and conclusions.