Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs
Author
Bērzkalne, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā ar savu mērķauditoriju "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" komunicē sociālajos medijos un kā uzņēmumi veicina savu lojalitāti. Darbu veido - ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīrikas daļa, secinājumi, pielikumi. Teorētisko daļu veido mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas instrumenti, patērētāju uzvedība, klientu lojalitāte un sociālie mediji. Pētījumu veido "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" sociālo tīklu kontu kvantitatīvā kontentanalīze uzņēmumu klientu anketēšana un uzņēmumu lojālo klientu fokusgrupas diskusija. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, sociālie mediji, lojalitāte, klients, “Stena Line Latvija”, “Tallink Latvija”. Bachelor theme is Company’s communication in social media and loyalty making: Stena Line Latvia and Tallink Latvia example. Bachelor aim is to find out how Stena Line Latvia and Tallink Latvia communicate on social media with target audience and how companies promote their loyalty. The work consists or intrudaction, theoretical, methodology and empirical part, conclusion, annex. The theoretical part consists of the theoretical characteristics of marketing communications, marketing communication tools, consumer behaviour,customer loyalty and social media. The study consists of a quantitative content analysis of “Stena Line Latvia” and “Tallink Latvia” social media accounts, a company’s customer survey and focusgroup discussion. Keywords: Marketing communication, social media, loyalty, customer, “Stena Line Latvia”, “Tallink Latvia”.